Aktualności

marketing-1
marketing-2
marketing-4
marketing-3
Lis 13, 2017
Eurosport i Interia nawiązały współpracę. Stworzą nowy serwis sportowy.

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, oraz Grupa Interia zawarły porozumienie, na mocy którego od 13 listopada działanie rozpoczyna serwis eurosport.interia.pl. Strona będzie osadzona na domenie Interia.pl i stanie się jednym z największych portali o tematyce sportowej w Polsce. Strona eurosport.interia.pl zyska nową identyfikację wizualną łączącą charakterystyczne elementy Eurosportu i Interii. W porównaniu do dotychczasowego serwisu sportowego Interii […]

Więcej

Paź 30, 2017
Pogoda w Interii – pierwsza i coraz lepsza

Najczęściej sprawdzana prognoza pogody w polskim internecie zyskała nowy, bardziej użyteczny i estetyczny wygląd. Lada moment zostanie również wzbogacona o dane smogowe. Pogoda w portalu Interia to najbardziej popularny tego typu serwis w polskiej sieci. Prognozy w Interii sprawdzają regularnie zarówno ci, dla których rzetelne informacje pogodowe oznaczają udany urlop, jak i ci, których życie […]

Więcej

Paź 13, 2017
Smaker umacnia się na pozycji lidera

Należący do Interii Smaker jest nie tylko najpopularniejszym, ale i najszybciej rozwijającym się serwisem kulinarnym w polskim internecie – wynika z badań Gemius/PBI. We wrześniu skorzystało z niego ponad 3,6 mln użytkowników. To jedyny serwis w tej kategorii, który przekroczył barierę trzech milionów RU. Z serwisu Smaker.pl we wrześniu 2017 skorzystało 3,7 mln. użytkowników, którzy […]

Więcej

Wrz 25, 2017
Użytkownicy serwisów gazetkowych online są smart!

Umiejętność robienia sprytnych zakupów – to cecha, która charakteryzuje grupę konsumentów określanych jako „smart shoppers”. Czym są „sprytne zakupy”? To zakupy pozbawione impulsywnych wyborów i nieprzemyślanych decyzji. Smart shopper porównuje, analizuje i wybiera najlepszą ofertę. Wie, gdzie szukać i jakie narzędzia wykorzystywać, by dokonać najlepszego wyboru, nie tracąc przy tym czasu na szukanie najlepszej oferty. […]

Więcej

Wrz 25, 2017
Interia wprowadza aplikację „Ciasta i desery” na platformę iOS

Oferująca tysiące przepisów, popularna aplikacja „Ciasta i desery”, związana z należącym do Interii serwisem Smaker.pl, dostępna jest już dla użytkowników urządzeń mobilnych pracujących w systemie iOS.   Należący do Interii, największy w Polsce serwis kulinarny Smaker.pl, niemal rok temu wprowadził na rynek aplikację „Ciasta i desery”. Do tej pory dostępna tylko na platformie Android aplikacja cieszy się […]

Więcej

Wrz 13, 2017
Muzyka Interii numerem jeden w polskim internecie!

Serwisy muzyczne należące do Grupy Interia.pl umocniły pozycję lidera w swoim segmencie. W sierpniu korzystało z nich 4,25 mln. realnych użytkowników.   Jak wynika z badania Gemius/PBI za sierpień 2017, Grupa Interia.pl umocniła swoją pozycję jako lidera kategorii Muzyka, z wynikiem wynoszącym ponad 4,25 mln. RU wyprzedzając Tekstowo.pl (3,19 mln. RU), Grupę Onet-RASP (2,96 mln. RU) i Grupę […]

Więcej

Wrz 13, 2017
Semahead w finale konkursu Google EMEA Premier Partner Awards 2017

Kampania należącej do Interii agencji Semahead została nominowana do finałowej trójki w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards w kategorii Video Innovation Award.   Podczas uroczystej gali w Dublinie Google uhonorował najlepsze agencje marketingowe Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w konkursie Google Premier Partner Awards. Semahead znalazł się w gronie trzech najlepszych agencji w kategorii Video Innovation Award 2017 za […]

Więcej

Sie 25, 2017
Złoto, srebro i brąz dla Interii!

Uprzejmie informujemy, że według lipcowych badań Gemius/PBI zajęliśmy całe podium. Złoto dla naszej Pogody! Pogoda.interia.pl zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Serwisy pogodowe”, z wynikiem 5,15 mln realnych użytkowników. Tym samym wyprzedziła dotychczasowego lidera, serwis accuweather.com i zostawiła daleko w tyle serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy Onet-RASP.   Miejsce 2 i srebro w mobile, gdzie […]

Więcej

Sie 24, 2017
Grupa Interia coraz bliżej Wirtualnej Polski

Jak wynika z badania Gemius/PBI za lipiec 2017, Grupa Interia.pl umocniła swoją pozycję w gronie liderów polskiego internetu, po raz kolejny niwelując dystans do Wirtualnej Polski i Onetu.   W ciągu ostatniego roku Grupa Interia zbliżyła się do Grupy Wirtualna Polska o 1,06 mln RU (różnica w zasiągach Grupy Interia.pl i Grupy Wirtualna Polska w lipcu 2016 wynosiła 3,28 […]

Więcej

Lip 10, 2017
Interia odświeża CZATerię

Nowoczesny, dynamiczny wygląd i nowa funkcjonalność, zwana Ruletką – tak zmienia się CZATeria, jeden z najpopularniejszych polskich czatów. CZATeria to funkcjonująca od 17 lat w ramach Interii popularna usługa komunikacyjna, która służy prowadzeniu dyskusji, wymianie poglądów, nawiązywaniu nowych, ciekawych znajomości, przyjaźni czy miłości. Dostępna jest również w formie aplikacji mobilnej. Jeden z najpopularniejszych polskich czatów […]

Więcej