Aktualności

marketing-1
marketing-2
marketing-4
marketing-3
Lip 10, 2017
Grupa Interia.pl rośnie najszybciej wśród polskich portali internetowych

Rok po wprowadzeniu nowych badań PBI/Gemius wyniki są jednoznaczne – Grupa Interia.pl oraz domena Interia zanotowały największe wzrosty spośród wszystkich polskich portali internetowych. Minął rok od wprowadzenia nowych badań PBI/Gemius, więc przyszedł czas podsumowań. Z radością informujemy, że Grupa Interia.pl to portal, który rozwija się najbardziej dynamicznie na tle rodzimej konkurencji. W okresie maj 2016 – […]

Więcej

Lip 06, 2017
POGODA NA INTERII – POPULARNA, BO WIARYGODNA.

„Pogoda na Interii – sprawdza się!” – pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa pogoda.interia.pl. To najszybciej rozwijający się serwis pogodowy w Polsce*, lider na platformie PC. Od lutego br. serwis pogoda.interia.pl zajmuje drugie miejsce wśród serwisów, z których Polacy najchętniej korzystają, sprawdzając w sieci prognozę pogody. Z wynikiem 3,8 mln RU miesięcznie (badanie Gemius/PBI za maj 2017) serwis […]

Więcej

Maj 12, 2017
Interia – rośniemy jak na drożdżach

Grupa Interia.pl rozwija się w dynamicznym tempie. Kwiecień br. był dla portalu kolejnym rekordowym miesiącem – według badania Gemius/PBI ze stron i aplikacji Grupy korzystało 19,04 milionów użytkowników, co umacnia pozycję Interii w gronie liderów polskiego internetu.   W kwietniu 2017 Grupa Interia.pl zanotowała następujący wzrost oglądalności na poszczególnych platformach: total: +1,3% (o 250 tysięcy […]

Więcej

Kwi 28, 2017
10. urodziny świętuje Pomponik, plotkarski serwis Interii

Artykuły specjalne, galerie, wspomnienia, konkursy dla użytkowników – tak fetuje swój jubileusz Pomponik.pl, serwis plotkarski, który łączy pokolenia. – Pomponik to jeden z naszych najpopularniejszych serwisów, a zainteresowanie nim rośnie dynamicznie z roku na rok. Gdy startował 10 lat temu, był projektem odróżniającym się od innych serwisów portalu tematyką i sposobem jej prezentacji. Szybko okazało się, że ma najlepszą […]

Więcej

Kwi 24, 2017
Smaker na iOS – nowa aplikacja największego polskiego serwisu kulinarnego.

W App Store pojawiła się bezpłatna aplikacja Smaker – 37 tysięcy przepisów z najpopularniejszego serwisu kulinarnego w polskim internecie, należącego do Grupy Interia.pl. Smaker.pl to największy polski serwis kulinarny, który jako pierwszy w historii, w lutym br., przekroczył barierę 3 milionów użytkowników. Smaker to dzisiaj blisko 40 tysięcy przepisów i prawie 3 tys. materiałów wideo przygotowanych przez niemal […]

Więcej

Kwi 24, 2017
Marzec rekordowy dla Interii!

Według badania Gemius/PBI za marzec 2017 Grupa Interia.pl osiągnęła najwyższy wynik oglądalności w historii – ze stron i aplikacji Grupy korzystało 18,8 milionów użytkowników. W minionym kwartale wśród grup wydawców Interia była najszybciej rozwijającym się polskim portalem internetowym. W marcu Grupa Interia zanotowała następujący wzrost oglądalności na poszczególnych platformach: total: +1,6% (o 291 tysięcy realnych […]

Więcej

Kwi 13, 2017
Grudniowe wyniki Gemius/PBI. Grupa Interia.pl wyprzedza Grupę Gazeta.pl w rankingu mobile.

Grudniowa fala badania Gemius/PBI po raz pierwszy uwzględnia oglądalność aplikacji mobilnych. Dzięki ponaddwukrotnie lepszemu wynikowi w aplikacjach, Grupa Interia.pl prześcignęła Grupę Gazeta.pl w ruchu mobile.

Więcej

Kwi 13, 2017
Rekordowa zbiórka WOŚP na stronach Interii!

500 tysięcy złotych na 5-lecie wspólnego działania! Wystarczył nieco ponad tydzień, aby użytkownicy Interii zebrali dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sumę przekraczającą pół miliona złotych! Ubiegłoroczny rekord został pobity w dniu finału jeszcze przed godziną 19:00.

Więcej

Kwi 13, 2017
TO SIĘ NIGDY NIE KLIKNIE – najlepsze teksty z Interii

Dziennikarze Interii dokonali subiektywnego wyboru najlepszych tekstów publikowanych w portalu w ubiegłym roku. W rezultacie powstał ebook o tajemniczym tytule „To się nigdy nie kliknie”.

Więcej

Kwi 13, 2017
Rusza druga edycja plebiscytu motoryzacyjnego MotoAs Interii

Opinie ekspertów, fachowe testy i analizy – to wszystko istotny element rynku motoryzacyjnego. W plebiscycie MotoAs Interii najważniejsze jest jednak zdanie użytkownika, a więc kierowcy i pasażera. Trwa zbieranie zgłoszeń do drugiej edycji konkursu.

Więcej