INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 
Pewna pozycja w ścisłej czołówce pozwala nam
prezentować niezwykle szeroką ofertę reklamową.
Systematyczny wzrost liczby użytkowników oraz liczne
serwisy tematyczne zapewniają reklamodawcom szeroki
wybór dróg dotarcia do użytkowników Internetu.



Medium XXI wieku

Internet to najszybciej rozwijające się medium reklamowe w Polsce. Według danych IAB, rynek reklamy online osiągnął w 2008 r. wartość mierzoną wydatkami netto na poziomie 1,17 mld zł. Daje to wzrost w porównaniu z 2007 rokiem na poziomie 57 procent.

Same zalety

Za powodzeniem reklamy w Internecie przemawiają konkretne argumenty:

  • niski koszt dotarcia do odbiorców
  • wysoki zasięg oraz efektywność przekazu
  • precyzyjne targetowanie przekazu medialnego
  • atrakcyjne audytorium pod względem statusu społecznego
  • pełna mierzalność kampanii
  • możliwość bieżącego monitoringu
  • możliwość elastycznego dopasowania formy i zasięgu do celów marketingowych
  • postrzeganie firm reklamujących się w Internecie jako nowoczesnych, innowacyjnych i dynamicznych
Zaufaj doświadczeniu

INTERIA.PL, posiadając wieloletnie doświadczenie w swojej branży, jest jednym z liderów polskiego rynku medialno-internetowego. Na bazie wysokiej oglądalności, portal dynamicznie rozwija ofertę promocyjno-reklamową. Poza tradycyjnymi kampaniami reklamowymi (wykorzystującymi np.: Billboardy, Toplayer, Watermark, mailing, linki sponsorowane itd.) umożliwia prowadzenie niestandardowych akcji, tworzonych ad hoc pod konkretne potrzeby Klienta (np.: konkursy interaktywne, sponsoring serwisów tematycznych, ankiety, czaty sponsorowane, specjalne serwisy produktowe czy kampanie na niestandardowych nośnikach). Oferta reklamowa portalu stale się rozwija, ostatnio pojawiły się w niej takie formy jak: Comet Cursor, Multiscreening i Wide Billboard.

Daj się znaleźć

Ważnym elementem portalu są usługi wyszukiwawcze oparte o mechanizmy Google. Usługa pozycjonowania linków oraz zamieszczania boksów reklamowych, docierając precyzyjnie do użytkowników szukających określonych słów i fraz, pozwala na skuteczną promocję stron klienta.

Precyzyjnie do celu

Z kolei mailing to skuteczne narzędzie reklamowe, które pozwala na dotarcie do wybranej grupy odbiorców, wyznaczonej poprzez wiele kategorii, jak wiek, zainteresowania czy branża. Baza mailingowa INTERIA.PL zawiera ponad dwa miliony aktywnych kont, a liczba użytkowników ciągle wzrasta.

Pełna kontrola

Dzięki wdrożeniu przez INTERIA.PL nowego adserwera firmy Gemius AdOcean, portal dysponuje rozbudowanymi narzędziami analizy statystycznej, umożliwiającymi zaawansowane targetowanie i optymalizację reklam oraz kompleksowe śledzenie zachowań użytkownika. System AdOcean wykorzystuje technologię zliczania wyłącznie poprawnych i udanych emisji.

Jeszcze więcej możliwości

W związku z poszerzeniem funkcjonalności emisji reklam oraz powstaniem nowych serwisów, INTERIA.PL uzupełniła ostatnio cennik produktów reklamowych. W jego zaktualizowanej wersji pojawia się opcja bardziej precyzyjnego geotargetowania kampanii (na poszczególne miasta - 2000 ośrodków miejskich w Polsce, województwa czy państwa) oraz opcja ustalania cyklu i sekwencji emisji reklam.

Zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty

Zespół INTERIA.PL

 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.