Content Tool: nowa reklama natywna w Interii
Na Stronie Głównej Interii pojawił się Content Tool.
Content Tool to nowy bloczek reklamowy na Stronie Głównej Interii. Składa się z trzech natywnych modułów reklamowych o uniwersalnym zastosowaniu.
Najnowsze rozwiązanie reklamowe na Stronie Głównej Interii służy promocji sekcji specjalnych, artykułów i multimedialnych materiałów sponsorowanych.
Nowy bloczek łączy cechy reklamy i działań redakcyjnych. Narzędzie umożliwia emisję aż trzech różnych komunikatów sprzedażowych w jednym miejscu: materiałów wideo, galerii zdjęć i tekstu redakcyjnego. Natywny charakter przekazu podkreśla użyczona przez Interię typografia oraz redakcyjny styl prezentacji.
Oferujemy całkowicie nowy standard w promocji płatnego kontentu. Nareszcie mamy reklamę, która korzysta z medialnego dorobku Interii, a przy tym jest lubiana przez użytkowników. Content Tool daje fantastyczne nowe możliwości! – mówi Izabela Sieklucka, kierownik Działu Projektów Specjalnych w Interii
Użytkownicy Interii odnajdą Content Tool na stronie głównej, pośród popularnych treści dotyczących stylu życia, muzyki i życia gwiazd. Nowy bloczek reklamowy dostępny jest zarówno dla użytkowników desktop jak i mobile.
Zobacz prezentację handlową Content Tool lub pobierz tutaj (PDF)
Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl