Content Tool: nowa reklama natywna w Interii

W maju na stronie głównej Interii pojawił się Content Tool.

To najnowsze rozwiązanie reklamowe Interii do promocji akcji specjalnych i materiałów sponsorskich, łączące cechy działań redakcyjnych i reklamy rich-mediowej. Teraz jedno narzędzie umożliwia zawarcie aż trzech różnych komunikatów sprzedażowych: materiałów wideo, galerii zdjęć i tekstu redakcyjnego. Natywny charakter przekazu podkreśla użyczona przez Interię typografia oraz redakcyjny styl prezentacji.

Oferujemy całkowicie nowy standard w promocji płatnego kontentu. Nareszcie mamy reklamę, która korzysta z medialnego dorobku Interii, a przy tym jest lubiana przez użytkowników. Content Tool daje fantastyczne nowe możliwości! – mówi Izabela Sieklucka, kierownik Działu Projektów Specjalnych w Interii

Użytkownicy odnajdą Content Tool na stronie głównej Portalu, pośród popularnych treści dotyczących stylu życia, muzyki i życia gwiazd. Nowy blok reklamowy dostępny jest zarówno dla użytkowników desktop jak i mobile.

Zespół Biura Reklamy
reklama@firma.interia.pl

Write a Comment