Interia rozpoczyna nową kampanię reklamową serwisu Pogoda

25 czerwca rusza kampania „Interia Pogoda – sprawdza się!”. Reklamy ulubionego serwisu pogodowego użytkowników polskich portali pojawią się w telewizji, kinach, radiu, prasie i online.

Nowa kampania reklamowa serwisu Pogoda nie tylko zachęca do sprawdzania prognozy w Interii, ale w przystępny, intrygujący sposób przedstawia ciekawostki meteorologiczne. Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Spot wideo wyprodukowało studio Eternal Monkeys, za udźwiękowienie odpowiada RS Media. Spot radiowy przygotowało RS Media, natomiast reklamy prasowe dział graficzny Interii.

Spoty serwisu Pogoda Interia trafią do radia (RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Eska Rock, Radio WAWA , VOX FM), telewizji (Planet +, Domo +, Kuchnia +, Mini Mini, Nickelodeon, VH1, MTV, Paramount, Comedy Central Family) i kina (Cinema City, Helios, Multikino), kreacje pojawią się w prasie (Tele Tydzień, To & Owo, Show, Motor, Twój Styl, Wprost, Pani, Auto Moto, Przegląd, Motocykl, Men’s Health, Runner’s World).

Kampania zostanie przeprowadzona również w internecie: w formie działań autopromocyjnych w portalu oraz artykułów eksperckich, odnoszących się do poruszonych w reklamach tematów.

– Niecodzienną kampanią reklamową i towarzyszącymi jej działaniami contentowymi chcieliśmy zaciekawić użytkowników zjawiskami pogodowymi i mechanizmami ich powstawania – mówi Filip Lenart, dyrektor ds. marketingu i PR portalu. – Pokazujemy, że można o nich opowiadać w interesujący sposób, a sam serwis powiązać z emocjami, jakie towarzyszą nam w obserwacjach sił natury. Od pogody zależy więcej, niż na co dzień sobie uświadamiamy, w tym plany prywatne i zawodowe, ubiór, dobór środków komunikacji czy wreszcie sposób spędzania wolnego czasu.

Jak wynika z badania Gemius/PBI serwis Pogoda.interia.pl jest liderem wśród serwisów pogodowych portali i wciąż powiększa zasięg. W maju 2018 odwiedziło go 4 mln realnych użytkowników – o 6% więcej, niż w maju 2017.

Write a Comment