INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 
KONKURS




Konkurs organizowany we współpracy z INTERIA.PL to ciekawa forma dotarcia do klienta. Informacja o konkursie jest często przesyłana dalej przez samych internautów. Strona konkursowa jest promowana przy użyciu tradycyjnych produktów reklamowych.

Forma konkursu jest każdorazowo dostosowywana do potrzeb Klienta. Dostępne są pytania testowe i otwarte oraz wiele dodatkowych opcji (np. codzienna zmiana pytań, konkursy wymagające wielokrotnego logowania itp.).

Zalety konkursu to wysoka oglądalność, wysoki procent powrotów na stronę konkursową oraz zaangażowanie odbiorców. Uczestnicy konkursu aktywnie i z własnej woli szukają informacji o Kliencie, przeglądają jego strony lub wręcz kupują jego produkty.

Konkurs jest produkowany przez INTERIA.PL w oparciu o materiały dostarczone przez Klienta (loga, kolorystyka, grafiki do wykorzystania). Istnieje możliwość umieszczenia podstrony z informacjami o Kliencie.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie i cenach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem.
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.