Muzyka Interii numerem jeden w polskim Internecie!

Serwisy muzyczne należące do Grupy Interia.pl umacniają pozycję lidera w swoim segmencie.
W lipcu korzystało z nich 5,04 mln. realnych użytkowników.

Lato to czas urlopów, wyjazdów, wypoczynku. Wszystko wskazuje na to, że Polakom w wakacyjnym relaksie często towarzyszą serwisy muzyczne Grupy Interia.

Jak wynika z badania Gemius/PBI za lipiec 2018, Grupa Interia.pl umocniła swoją pozycję jako lidera kategorii Muzyka, z wynikiem wynoszącym 5,04 mln. Oznacza to siedmioprocentowy wzrost oglądalności w porównaniu z czerwcem 2018 r., kiedy to z serwisów muzycznych Interii korzystało 4,7 mln RU.

Konkurencja portalowa pozostaje daleko w tyle – dla porównania, serwisy muzyczne Grupy Onet – RASP odwiedziło w lipcu br. 3,15 mln RU, natomiast 1,19 mln RU skorzystało z serwisów muzycznych Grupy Wirtualna Polska.

– W serwisie poruszamy szerokie spektrum gatunkowe: od najnowszych popowych przebojów, przez klasycznego rocka, poszukującą alternatywę, zbuntowany hip-hop i metal, po ambitny jazz z jednej strony i frywolne disco polo z drugiej. Śledzimy trendy, promujemy debiutantów, ale nie spuszczamy też oka i ucha z weteranów – mówi Michał Boroń, kierownik serwisu Muzyka w Interii. – Piszemy o rzeczach modnych, lecz nie ograniczamy się do nich. Jesteśmy na najważniejszych festiwalach muzycznych, rozmawiamy z gwiazdami, oceniamy najnowsze płyty, śledzimy telewizyjne talent shows. Przypominamy też ważne zdarzenia z historii muzyki i popkultury.

Zobacz Muzykę w Interii.

 

Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl

 

Write a Comment