INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 



Tak smakuje sukces!
18.02.2015 10:42
Smaker.pl ze wzrostem o 40% RU, w pierwszej trójce serwisów kulinarnych!

W grudniowym rankingu Megapanel PBI/Gemius Smaker.pl - największy w polskim internecie kulinar-ny serwis treściowy, notuje po raz kolejny bardzo duże wzrosty. W porównaniu z grudniem 2013 serwis ma:
• aż 40% więcej użytkowników (Real Users),
• o ponad 37% więcej odsłon (Page Views),
• i aż o prawie 260% więcej odsłon krajowych mobilnych.

Smaker.pl może się także pochwalić wzrostem czasu spędzanego przez użytkowników na serwisie (aż o 48% i AWANSEM do trójki najpopularniejszych serwisów kulinarnych (skok aż o cztery pozycje). To wszystko wydarzyło się w ostatnim roku.

Ponad 42,8 tys. zarejestrowanych pasjonatów gotowania publikuje w serwisie swoje treści i zdjęcia.
Internauci dodali już blisko 30 tys. przepisów kulinarnych pogrupowanych w prawie 224 tys. książek kucharskich i poruszyli niemal 3000 tematów na forum. Smaker.pl daje też możliwość embedowania całych playlist kulinarnych z youtube'a. Mamy już prawie 2 tyś. filmów kulinarnych. Zapraszamy na: http://smaker.pl/filmy.html,strona,162


W grudniu 2014 roku Grupa Interia.pl pozostaje liderem w kategorii "Kuchnia, gotowanie" - wyprzedza konkurentów o ponad 1 mln RU, ok. 19 milionów odsłon, ponad 340 tys. godzin i ponad 3,8 mln odsłon mobilnych. W ramach Grupy Interia.pl do kategorii "kuchnia i gotowanie" wliczane są wyniki dwóch dynamicznie rozwijających się serwisów: Durszlak.pl (wydawnictwo Phoenix Press) - największy polski serwis blogowy i Smaker.pl. W rankingu oglądalności poszczególnych serwisów smaker.pl i durszlak.pl zajmują czołowe pozycje - liderem pozostaje durszlak.pl z 1,7 mln RU, smaker.pl z oglądalnością 1,5 mln RU zajmuje 3. miejsce.

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2014, grudzień 2013, kategoria "Kuchnia, gotowanie".



Za sprzedaż reklam w serwisie Smaker.pl odpowiada sieć reklamy kobiecej premium AdSTYLE. Dla naszych Szanowny Klientów rekomendujemy:
Konkursy - zamieszczane w specjalnej sekcji z opisem produktów i poradami ekspertów,
E-booki - interaktywną książkę kucharską, będącą tematycznym zbiorem przepisów Klienta wraz ze zdjęciami. E- book, poza przepisami, może zawierać treści informacyjno - edukacyjne ściśle związane z charakterem serwisu Smaker.pl,
Sekcje dedykowaną - stworzoną na bazie materiałów Klienta w otoczeniu najwyższej jakości materiałów redakcyjnych.
W celu uzyskania pełnej oferty handlowej zapraszamy do kontaktu z zespołem AdSTYLE.
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.