INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 



3. miejsce w kategorii Lifestyle i 39% więcej użytkowników!
20.02.2015 16:00
Od stycznia 2014 roku Grupa Interia awansowała aż o trzy pozycje w kategorii "Styl życia". Wyprzedziliśmy najpierw Grupę Edipresse.pl, a w październiku również Grupę Gazeta.pl. W porównaniu do listopada 2014 Grupa Interia zanotowała w grudniu wzrost liczby odsłon o prawie 8,9 mln PV i jeden z większych (na tle konkurencji) wzrostów oglądalności o 410 tys. RU (7%). Nasza przewaga nad Grupą Gazeta wynosi 580 tys. RU.

Serwisy lifestylowe Interii odnotowały też 39% dynamikę wzrostu Real Users rok do roku.*

- Mocno inwestujemy w rozwój naszych produktów i dostarczanie użytkownikom usług coraz wyższej jakości. Postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie naszej pozycji w kluczowej dla nas kategorii "lifestyle", dlatego systematycznie rozwijamy nasz kontent i aktywnie działamy na rzecz promocji i sprzedaży naszych serwisów - wyjaśnia Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.

W grudniowym zestawieniu Megapanel PBI/Gemius Grupa Interia uzyskała ponad 6 mln RU i prawie 185 mln PV w kategorii "Styl życia".

Spośród serwisów lifestyle'owych wchodzących w skład Grupy Interia największe wzrosty dynamiki miesięcznej (listopad - grudzień) zanotowały serwisy: smaker.pl (+291 tys. RU, +24%), durszlak.pl (+275 tys. RU, +20%) oraz tipy.pl (+147 tys. RU, +8%).


Za sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach lifestylowych Grupy Interia odpowiada sieć reklamy kobiecej premium - AdSTYLE. Skontaktuj się z nami i dowiedź się więcej.


*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2014 - grudzień 2013, kategoria "Styl życia".
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.