INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 



LIFESTYLE TO MY!
10.06.2015 16:41
W marcu 2015 Grupa Interia z oglądalnością 5,8 mln RU wróciła na 3. miejsce w kategorii Styl życia, jednocześnie wyprzedzając Grupę Gazeta o ponad 230 tys. RU.

W porównaniu z lutym 2015 Grupa Interia zanotowała wzrost o 4% RU, natomiast w skali roku jest to najwyższy wzrost spośród pięciu konkurencyjnych Grup portalowych w tej kategorii: +19% (drugi największy wzrost wyniósł 9% RU, Grupa Edipresse).

Wśród serwisów wchodzących w skład Grupy Interia w kategorii Styl życia w marcu 2015 najwyższy wzrost w porównaniu z marcem 2015 zanotowały tipy.interia.pl: +376 tys. RU (24%) oraz maxmodels.pl: +150 tys. RU (34%).

Za sprzedaż reklam w serwisach liefestylowych Grupy Interia odpowiada sieć reklamy kobiecej premium AdSTYLE. Dla naszych Klientów rekomendujemy wybrane działania reklamowe:
• Sekcja dedykowana - stworzoną na bazie materiałów Partnera w otoczeniu najwyższej jakości materiałów redakcyjnych,
• Konkurs - zamieszczone w specjalnej sekcji z opisem produktów Partnera i poradami ekspertów Interii w formie filmów,
• Test produktów - oparte na opiniach i rekomendacjach użytkowników,
• Branding wybranych sekcji - dopasowanie reklamy do treści w wybranych sekcjach.
W celu uzyskania pełnej oferty handlowej zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem.

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grupa Interia.pl, kategoria "Styl życia", marzec 2014 - marzec 2015

 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.