INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 



Smaker numerem 1 wśród serwisów kulinarnych polskiej sieci!
14.08.2015 12:39
Wg najnowszego badania PBI/Gemius Megapanel (czerwiec 2015 r.) Smaker.pl po raz kolejny zajmuje pierwsze miejsce w rankingu serwisów kulinarnych polskiej sieci. Drugie miejsce należy do Durszlak.pl.

Smaker.pl notuje prawie 1,3 mln RU oraz ponad 10 mln PV, natomiast Durszlak.pl osiągnął odpowiednio prawie 1,2 mln RU oraz blisko 8 mln PV. To oznacza, że co trzecia odsłona w polskim audytowanym Internecie w kategorii kulinaria/gotowanie realizowana jest w Grupie Interia.pl, która w czerwcu 2015 r. jest w dalszym ciągu zdecydowanym liderem tej kategorii i wyprzedza konkurencję (Onet) prawie o 800 tys. RU i ponad 13 mln PV.

Progres serwisu Smaker.pl jest wynikiem innowacyjnych rozwiązań wdrażanych dla wygody użytkowników: Smaker.pl jako pierwszy serwis kulinarny umożliwił przygotowywanie książek kucharskich, które internauci mogą samodzielne tworzyć i drukować. Serwis dał vlogerom kulinarnym możliwość wstawiania własnych playlist do serwisu, czego do tej pory nie oferuje konkurencja - obecnie w serwisie jest już ponad 2 tysiące video przepisów.

Jak mówi Andrzej Potocki, dyrektor pionu społeczności w Grupie Interia.pl: "W niedługim czasie Smaker.pl wdroży kolejne innowacyjne rozwiązanie, tym razem skierowane do autorów przepisów. Tak jak przy poprzednich zmianach, znów będziemy pierwsi na rynku. To właśnie nowości produktowe w serwisie oraz rozbudowana baza przepisów użytkowników, materiały video i użyteczne treści redakcyjne powodują, że internauci wracają do nas coraz chętniej i na coraz dłużej".

Smaker.pl posiada wersję mobilną oraz aplikację na system Android, w której użytkownicy znaleźć mogą pomysły na dania na każdy dzień tygodnia. Wg najnowszego wyniku Megapanel, aplikacja osiąga 1 mln odsłon ogółem.
Więcej pysznych informacji na www.smaker.pl

Za sprzedaż reklam na serwisie Smaker.pl odpowiada sieć reklamy kobiecej premium AdSTYLE. Dla naszych Szanowny Klientów rekomendujemy:
Sekcje dedykowaną - stworzoną na bazie materiałów Klienta w otoczeniu najwyższej jako-ści materiałów redakcyjnych.
E-booki - interaktywną książkę kucharska będą tematycznym zbiorem przepisów Klienta wraz ze zdjęciami. E- book poza przepisami może zawierać treści informacyjno - edukacyjne ściśle związane z charakterem serwisu Smaker.pl,
Konkursy - zamieszczane w specjalnej sekcji z opisem produktów i poradami ekspertów.

W celu uzyskania pełnej oferty handlowej zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem.

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2015, kategoria "Kuchnia, gotowanie".
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.