INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 



Potrójna przewaga Interii nad Gazeta.pl!
30.10.2015 09:18
Interia - numer 3 wśród portali, wzmacnia miejsce na podium. Zestawiając wyniki Megapanelu z sierpnia i września, Grupie przybyło prawie 600 tys. użytkowników.

W październiku 2014 roku w zestawieniu największych grup portalowych w Polsce - pod względem liczby internautów - Interia wyprzedziła swojego bezpośredniego konkurenta i awansowała do trójki najczęściej odwiedzanych portali informacyjnych w Polsce.

Od tego czasu przewaga Interii nad Gazeta.pl systematycznie rośnie - w październiku 2014 było to prawie 600 tys. RU, obecnie, zgodnie z najnowszą wrześniową falą badań, nasza przewaga to już 2,3 mln RU.

Bardzo dobry wynik osiągnęła także domena interia.pl, która wzrosła o 33% RU rok do roku, dzięki czemu uzyskała 1,8 mln użytkowników przewagi nad domeną Gazeta.pl.

Dynamiczny rozwój domeny znajduje także odzwierciedlenie w wynikach strony głównej Interii, która notuje ponad 21% wzrost RU rok do roku i we wrześniu wyprzedza stronę główną Gazeta.pl o 2,8 mln internautów.

"Cieszy nas to, że konsekwentne prace nad udoskonalaniem naszych najważniejszych produktów oraz działania promujące markę, a więc jednocześnie naszą główną domenę, przynoszą efekty w postaci wzrostu liczby użytkowników odwiedzających Interię. Ciekawe akcje specjalne oraz wartościowe treści autorskie stały się mocnym punktem portalu, który przyciąga coraz więcej internautów" - mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.

Także oferta mobilna Grupy Interia.pl cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W ostatnim roku portal zwiększył o 114% liczbę odsłon mobilnych i, dzięki temu, obecnie wyprzedza Grupę Gazeta.pl o 35 mln PV.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead. Od 2015 roku, w strukturach Grupy działają także Rankomat.pl, Grupa eBroker, Wydawnictwo Greg, Promoceny.pl oraz Okazjum. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd oraz AdRetail. Według wrześniowego badania Megapanel, Grupa Interia.pl ma 14,5 mln użytkowników (RU) oraz 1,2 mld odsłon krajowych (PV).


Skontaktuj się z nami

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2014 - wrzesień 2015
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.