O projekcie
Interia i Olympus w wakacyjnej akcji wspierającej zainteresowania fotograficzne Polaków.
To już trzecia wspólna akcja content marketingowa Interii i firmy Olympus. Celem współpracy była promocja oferty cenowej na aparaty bezlusterkowe Olympus. Promocję, przygotowaną specjalnie z myślą o wakacyjnych podróżach Polaków, reklamowaliśmy w Interii cyklem artykułów poradniczych opublikowanych w serwisach: Kobieta, Mamdziecko oraz Menway.
Redakcja Interii, we współpracy z firmą Olympus, przygotowała zestaw artykułów poradniczych dla każdego pasjonata wakacyjnej fotografii. Użytkownicy mogli dowiedzieć się m.in.: jak wybrać najlepszy aparat na podróż, jak o niego dbać oraz jak wykonywać kreatywne zdjęcia z wakacji. Dzięki wartościowym materiałom kampania content marketingowa w Interii przyniosła bardzo dobre efekty.
Wszystkie materiały redakcyjne zostały opatrzone brandingiem Klienta, zrealizowanym na nośnikach odsłonowych wokół tekstów, w czterech różnych odmianach. Do brandingu użyty został również odporny na adblocki Content Box.
Ciekawe? Zobacz więcej niestandardowych realizacji Interii >>
Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl
tel. 48 (22) 595 16 00
Zobacz galerię artykułów redakcyjnych przygotowanych na potrzeby akcji: