O projekcie

Na urodziny marki stworzyliśmy akcję łączącą 3 serwisy Interii: Motoryzacja, Facet i Styl, która miała za zadanie przyciągnąć szeroką rzeszę potencjalnych nabywców i zaangażować zamożną grupę celową Jeepa

Redakcje serwisów biorących udział w akcji przetestowały cztery modele dostarczone przez Klienta:

  • Jeep Renegade Night Eagle,
  • Jeep Renegade Trailhawk,
  • Jeep Renegade 75th Anniversary oraz
  • Jeep Grand Cherokee 75th Anniversary.

Redakcja serwisu Motoryzacja oraz redakcja serwisu Facet stworzyły sekcje specjalne zawierające po 5 tekstów opisujących wrażenia z testowania wszystkich czterech samochodów oraz po dwa wideo z testów.

Redakcja serwisu Styl przeprowadziła test samochodu Jeep Renegade Night Eagle i stworzyła z niego jeden artykuł oraz wideo. Oprócz tego w serwisie Styl pojawił się artykuł sponsorowany „75 lat mody na Jeepa” opisujący trendy w modzie na przestrzeni ostatnich siedemdziesięciu pięciu lat oraz korespondujące z nimi trendy w designie samochodów Jeep.

Sekcja została obrandowana nośnikami dostarczonymi przez Klienta: Double Wideboard + Multiscreening + Navibox.

Przeprowadzony został także konkurs, w którym można było wygrać Jeepa Renegade na tydzień.