O projekcie
Na urodziny marki stworzyliśmy akcję łączącą 3 serwisy Interii: Motoryzacja, Facet i Styl, która miała za zadanie przyciągnąć szeroką rzeszę potencjalnych nabywców i zaangażować zamożną grupę celową Jeepa
Redakcje serwisów biorących udział w akcji przetestowały cztery modele dostarczone przez Klienta:
- Jeep Renegade Night Eagle,
- Jeep Renegade Trailhawk,
- Jeep Renegade 75th Anniversary oraz
- Jeep Grand Cherokee 75th Anniversary.
Redakcja serwisu Motoryzacja oraz redakcja serwisu Facet stworzyły sekcje specjalne zawierające po 5 tekstów opisujących wrażenia z testowania wszystkich czterech samochodów oraz po dwa wideo z testów.
Redakcja serwisu Styl przeprowadziła test samochodu Jeep Renegade Night Eagle i stworzyła z niego jeden artykuł oraz wideo. Oprócz tego w serwisie Styl pojawił się artykuł sponsorowany „75 lat mody na Jeepa” opisujący trendy w modzie na przestrzeni ostatnich siedemdziesięciu pięciu lat oraz korespondujące z nimi trendy w designie samochodów Jeep.
Sekcja została obrandowana nośnikami dostarczonymi przez Klienta: Double Wideboard + Multiscreening + Navibox.
Przeprowadzony został także konkurs, w którym można było wygrać Jeepa Renegade na tydzień.