O projekcie
Marka Wawel wraz z Interią nadają życiu smak.
Kolejna realizacja content marketingowa Interii dla marki Wawel promowała czekoladki: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.
Tym razem Interia wspierała ogólnopolską kampanię marki Wawel pt. „Charakter nadaje życiu smak”. Pomysł akcji opierał się na wykazaniu harmonii między wyrazistą kompozycją smakową czekoladek a określonymi cechami charakteru Użytkowniczek Interii. Akcja, pełna inspiracyjnych materiałów redakcyjnych i porad, została zorganizowana w formie Raportu Specjalnego w serwisie Kobieta.interia.pl.
Na potrzeby akcji przygotowaliśmy:
- inspiracyjne artykuły redakcyjne o tematyce psychologicznej, zachęcające do poznawania i rozwijania cech własnego charakteru,
- infografiki z mini-testami: „Przekonaj się jaki masz charakter” oraz „Sprawdź, która czekoladka najlepiej pasuje do Twojego charakteru”.
- video-sondę uliczną na temat wpływu cech charakteru na nasze życie,
- wywiady z wyjątkowymi Kobietami, ambasadorkami akcji „Charakter nadaje życiu smak”.
Wszystkie materiały redakcyjne zostały opatrzone bradingiem prezentującym reklamowane produkty:
- branding na formatach reklamowych wokół strony, emitowany na stałe
- branding z użyciem Content Box’a, redakcyjnej formy reklamowej odpornej na ad-blocki
Więcej materiałów:
- Strona Raportu Specjalnego „Charakter nadaje życiu smak” w serwisie Kobieta.interia.pl >klik<
- Sonda przeprowadzona na ulicach Krakowa: „Jak charakter wpływa na nasze życie” >klik<
Realizacja tego projektu:
Zobacz sondę z Krakowianami na temat: „Jak charakter wpływa na nasze życie”:
Strona główna Raportu Specjalnego z brandingiem Klienta:
Przykład artykułu redakcyjnego z brandingiem Klienta oraz infografiką:
Infografiki przygotowane na potrzeby akcji:
Ciekawe? Zobacz więcej niestandardowych realizacji Interii >>
Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl
tel. 48 (22) 595 16 00