O projekcie

Marka Wawel wraz z Interią nadają życiu smak.

Kolejna realizacja content marketingowa Interii dla marki Wawel promowała czekoladki: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

Tym razem Interia wspierała ogólnopolską kampanię marki Wawel pt. „Charakter nadaje życiu smak”. Pomysł akcji opierał się na wykazaniu harmonii między wyrazistą kompozycją smakową czekoladek a określonymi cechami charakteru Użytkowniczek Interii. Akcja, pełna inspiracyjnych materiałów redakcyjnych i porad, została zorganizowana w formie Raportu Specjalnego w serwisie Kobieta.interia.pl.

Na potrzeby akcji przygotowaliśmy:

  • inspiracyjne artykuły redakcyjne o tematyce psychologicznej, zachęcające do poznawania i rozwijania cech własnego charakteru,
  • infografiki z mini-testami: „Przekonaj się jaki masz charakter” oraz „Sprawdź, która czekoladka najlepiej pasuje do Twojego charakteru”.
  • video-sondę uliczną na temat wpływu cech charakteru na nasze życie,
  • wywiady z wyjątkowymi Kobietami, ambasadorkami akcji „Charakter nadaje życiu smak”.

Wszystkie materiały redakcyjne zostały opatrzone bradingiem prezentującym reklamowane produkty:

  • branding na formatach reklamowych wokół strony, emitowany na stałe
  • branding z użyciem Content Box’a, redakcyjnej formy reklamowej odpornej na ad-blocki

Więcej materiałów:

  • Strona Raportu Specjalnego „Charakter nadaje życiu smak” w serwisie Kobieta.interia.pl >klik<
  • Sonda uliczna „Jak charakter wpływa na nasze życie” >klik<

Strona główna Raportu Specjalnego z brandingiem Klienta:

 

 

Przykład artykułu redakcyjnego z brandingiem Klienta oraz infografiką:

 

Infografiki przygotowane na potrzeby akcji:

Ciekawe? Zobacz więcej niestandardowych realizacji Interii >>

 

Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl
tel. 48 (22) 595 16 00