O projekcie

Volkswagen ID.3 bohaterem najnowszej akcji specjalnej na rzecz upowszechnienia elektromobilności.

W miesiącach poprzedzających premierę modelu ID.3, przeprowadziliśmy w Interii akcję promującą to najnowsze auto elektryczne Volkswagena.

Działania opierały się na publikacji i promocji artykułów i materiałów video, poświęconych korzyściom wynikających z użytkowania samochodów elektrycznych. Promocję idei elektromobilności zrealizowaliśmy poprzez dawkę wiedzy, zmniejszając obawy i udzielając odpowiedzi na pytania, związane z nowym typem pojazdów. Przekonywaliśmy także Użytkowników do zalet nowej ery motoryzacji, jednocześnie promując markę VW i rozbudzając oczekiwania przed premierą modelu ID.3.

Działania zrealizowaliśmy na serwisach dopasowanych kontekstowo: MOTORYZACJA.interia.pl oraz MENWAY.interia.pl. Tematyka artykułów akcji specjalnej:

Zrealizowaliśmy również trzy produkcje video, dotyczące elektromobilności. Materiały wideo emitowane na Stronie Głównej Interii przybliżały Użytkownikom samochód elektryczny, obalały mity i ukazały elektromobilność jako część, nowoczesnego, świadomego stylu życia.

Całość dopełniły działania utrwalające wiedzę:

  • QUIZ dotyczący modelu ID.3
  • INFOGRAFIKA – samochody elektryczne w liczbach
  • Posty na fanpage’u serwisu MOTORYZACJA na Facebook’u.

Akcja specjalna objęta została intensywną akcją reklamową, mającą na celu zapewnienie zakładanej oglądalności. Materiały z akcji promowaliśmy przede wszystkim w na Stronie Głównej Interii, na Facebookowym fanpage’u serwisu MOTORYZACJA oraz w retargetowaną reklamą na nośnikach odsłonowych.

Wasze,
Biuro Reklamy Interii

 

Zobacz materiały z akcji: