O projekcie
Volkswagen ID.3 bohaterem najnowszej akcji specjalnej na rzecz upowszechnienia elektromobilności.
W miesiącach poprzedzających premierę modelu ID.3, przeprowadziliśmy w Interii akcję promującą to najnowsze auto elektryczne Volkswagena.
Działania opierały się na publikacji i promocji artykułów i materiałów video, poświęconych korzyściom wynikających z użytkowania samochodów elektrycznych. Promocję idei elektromobilności zrealizowaliśmy poprzez dawkę wiedzy, zmniejszając obawy i udzielając odpowiedzi na pytania, związane z nowym typem pojazdów. Przekonywaliśmy także Użytkowników do zalet nowej ery motoryzacji, jednocześnie promując markę VW i rozbudzając oczekiwania przed premierą modelu ID.3.
Działania zrealizowaliśmy na serwisach dopasowanych kontekstowo: MOTORYZACJA.interia.pl oraz MENWAY.interia.pl. Tematyka artykułów akcji specjalnej:
- Ładowanie baterii elektryka. Ile to trwa i ile kosztuje?
Dlaczego elektryki są przyjazne środowisku? - Dlaczego tak ważne jest zmniejszenie emisji spalin?
- Co Elektromobilność zmieni w motoryzacji?
- Czym wyróżnia się jazda samochodem elektrycznym?
- Dlaczego Elektromobilność jest ważna?
- ID.3 – pięć technologii, które go charakteryzują
- Ekonomia, ekologia, osiągi i komfort. Elektryki, warto?
- Cisza w kokpicie, czyli o komforcie jazdy
- Bateria elektryka – ile można na niej przejechać?
Zrealizowaliśmy również trzy produkcje video, dotyczące elektromobilności. Materiały wideo emitowane na Stronie Głównej Interii przybliżały Użytkownikom samochód elektryczny, obalały mity i ukazały elektromobilność jako część, nowoczesnego, świadomego stylu życia.
- Czy Polska musi czerpać energię z węgla?
- Co o samochodach elektrycznych wiedzą Polacy?
- Jak to jest mieć samochód elektryczny w Polsce?
Całość dopełniły działania utrwalające wiedzę:
- QUIZ dotyczący modelu ID.3
- INFOGRAFIKA – samochody elektryczne w liczbach
- Posty na fanpage’u serwisu MOTORYZACJA na Facebook’u.
Akcja specjalna objęta została intensywną akcją reklamową, mającą na celu zapewnienie zakładanej oglądalności. Materiały z akcji promowaliśmy przede wszystkim w na Stronie Głównej Interii, na Facebookowym fanpage’u serwisu MOTORYZACJA oraz w retargetowaną reklamą na nośnikach odsłonowych.
Wasze,
Biuro Reklamy Interii
Zobacz materiały z akcji: