O projekcie

Pomiędzy 7 listopada a 15 stycznia została przeprowadzona akcja specjalna dla marki Ambition wspólnie z redakcją serwisu Smaker.

Celem akcji była promocja produktów marki Ambition oraz zachęcenie do wspólnego gotowania. Dzięki wyjątkowemu pomysłowi pysznie nam się to udało.

Dla marki AMBITION stworzyliśmy Sekcję specjalną w serwisie Smaker.pl. Użytkownicy mogli w niej znaleźć:

  • 8 materiałów video okraszonych artykułami / przepisami stworzonych wspólnie z:
    • Beatą Śniechowską – zwyciężczynią drugiej edycji Masterchef,
    • Dominiką Wójciak – zwyciężczynią trzeciej edycji Masterchef,
    • Beatą Lipov – blogerką i autorką książek,
    • Angeliką Witaszewską – nadzieją polskiej blogosfery według rankingu Jasona Hunta,
  • publikację przepisów oraz wywiadu z Blogerką Qmam Kaszę – Mają Sobczak,
  • konkurs na swoją wariację kulinarną dotyczącą jednego z emitowanych przepisów (w tym wypadku przepisu na Kotlety mielone według Angeliki Witaszewskiej) – nagrodami były produkty marki Ambition,
  • testy produktów Ambition przeprowadzone osobiście przez redakcję serwisu Smaker.pl,
  • konkurs testowania produktów marki wraz z publikacją opinii użytkowników Interia.pl,
  • e-book z przepisami.

 

 

 

 

Promocja zawartości sekcji miała miejsce na:

  • Autoplayu – SGP,
  • Moduł SGP – Rekomendacje,
  • SG serwisu Smaker,
  • SG serwisu Styl.pl,
  • Fan page serwisu Smaker na FB.