O projekcie
Pomiędzy 7 listopada a 15 stycznia została przeprowadzona akcja specjalna dla marki Ambition wspólnie z redakcją serwisu Smaker.
Celem akcji była promocja produktów marki Ambition oraz zachęcenie do wspólnego gotowania. Dzięki wyjątkowemu pomysłowi pysznie nam się to udało.
Dla marki AMBITION stworzyliśmy Sekcję specjalną w serwisie Smaker.pl. Użytkownicy mogli w niej znaleźć:
- 8 materiałów video okraszonych artykułami / przepisami stworzonych wspólnie z:
- Beatą Śniechowską – zwyciężczynią drugiej edycji Masterchef,
- Dominiką Wójciak – zwyciężczynią trzeciej edycji Masterchef,
- Beatą Lipov – blogerką i autorką książek,
- Angeliką Witaszewską – nadzieją polskiej blogosfery według rankingu Jasona Hunta,
- publikację przepisów oraz wywiadu z Blogerką Qmam Kaszę – Mają Sobczak,
- konkurs na swoją wariację kulinarną dotyczącą jednego z emitowanych przepisów (w tym wypadku przepisu na Kotlety mielone według Angeliki Witaszewskiej) – nagrodami były produkty marki Ambition,
- testy produktów Ambition przeprowadzone osobiście przez redakcję serwisu Smaker.pl,
- konkurs testowania produktów marki wraz z publikacją opinii użytkowników Interia.pl,
- e-book z przepisami.
Promocja zawartości sekcji miała miejsce na:
- Autoplayu – SGP,
- Moduł SGP – Rekomendacje,
- SG serwisu Smaker,
- SG serwisu Styl.pl,
- Fan page serwisu Smaker na FB.