Opis formy reklamowej

Rozwija się z marginesu strony i automatycznie dopasowuje się do wymiarów wyświetlacza, przesłaniając treść serwisu. Zamyka się automatycznie po 15 sek., lub po naciśnięciu przycisku „Zamknij X”. Przygotowanie przycisku ZAMKNIJ X jest po stronie Wydawcy*.

Dwa pliki graficzne o wymiarach 1920x1920px przeznaczone odpowiednio do:

A. orientacji pionowej: główna treść reklamowa powinna być zamieszczona w centrum na obszarze o wymiarach 1246x1883px (gwarancja widoczności). Widoczność pozostałej treści reklamowej (obszary po lewej i prawej stronie) jest ograniczana w zależności od rozdzielczości wyświetlacza urządzenia mobilnego użytkownika. Zalecane jest jednolite tło kreacji.

B. orientacji poziomej: główna treść reklamowa powinna być zamieszczona w centrum na obszarze o wymiarach 1826x1026px. Widoczność pozostałej treści reklamowej (obszary powyżej i poniżej centrum) jest ograniczana w zależności od rozdzielczości wyświetlacza. Zalecane jest jednolite tło kreacji.

W przypadku emisji z kodów zewnętrznych format źródłowy: HTML5. Kod reklamowy dostarcza reklamodawca. Kreacje powinny być dostosowane do ekranów o wysokich rozdzielczościach.

VideoAd – możliwość emisji wideo w ramach nośnika. W przypadku emisji wideo, kreacja zamyka się automatycznie po zakończeniu emisji materiału wideo. Ze względów na ograniczenia systemowe forma ta nie będzie emitowana do niektórych użytkowników z systemem iOS (iPhone3).

Warunki techniczne

Szczegółowe warunki techniczne przygotowania kreacji znajdziesz w specyfikacji.

 

*w przypadku emisji z kodów zewnętrznych „Zamknij X” zaszywa agencja kreatywna. „Zamknij X” należy wykonać zgodnie z wymaganiami IAB: http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/Standardy_IABPolska_2016.pdf

 

Przykład reklamy poniżej: