Obecność reklamowa w ekskluzywnym miejscu tj. na stronie głównej portalu INTERIA.PL . Zapewnia duży zasięg w przeciągu 1 dnia przy jednoczesnym budowaniu pozytywnego wizerunku promowanego produktu/marki. Kampania emitowana jest w następujących modelach:

  • Czynszowym (flat fee) – emisja reklamy na wszystkich odsłonach strony głównej w danym dniu.
  • Z cappingiem (1 lub 3) – emisja reklamy do wybranej liczby unikalnych użytkowników w danym dniu, z ograniczeniem kontaktu z reklamą.

 

Model emisji Dzień roboczy Weekend lub święto
Formy reklamowe Cena – 30%
Billboard, Double Billboard Toplayer, Multiscreening1), Wideboard Triple Billboard, Double Wideboard, XHTML cap. 1 + Double Billboard cap. 21) Mega Double Wideboard
Capping 3 107 000 zł 143 000 zł 170 000 zł 221 000 zł

Gwarancja dotarcia do wszystkich użytkowników wykonujących pierwszą, drugą i trzecią odsłonę.

1) Cena Multiscreening i XHTML obejmuje Billboard lub Double Billboard będące integralną częścią kreacji.

 

 

Model emisji Dzień roboczy Weekend lub święto
Formy reklamowe Cena – 30%
Main Branding 60 -> 360 px Main Branding1000 -> 700 px
Flat fee 225 000 zł 300 000 zł

Gwarancja emisji na wszystkich odsłonach wykonanych przez użytkowników.

 

 

Model emisji Dzień roboczy Weekend lub święto
Formy reklamowe Cena – 30%
Drugi Navibox Navibox Half Page
Flat fee 50 000 zł 78 000 zł 160 000 zł

Gwarancja emisji na wszystkich odsłonach wykonanych przez użytkowników.

 

 

Model emisji Dzień roboczy Weekend lub święto
Belki w modułach redakcyjnych Panele na stronie głównej portalu Cena – 30%
Styl Życia Wideo Biznes Fakty Panel 400 Panel 200
Flat fee 20 000 zł 25 000 zł 30 000 zł 40 000 zł 25 000 zł 30 000 zł

Gwarancja emisji na wszystkich odsłonach wykonanych przez użytkowników.

Emisja wyłącznie na desktopowej wersji Strony Głównej Portalu. Nie obejmuje m.interia.pl.

 

Dodatkowe usługi
Usługa Dopłata
VideoAd (czas trwania do 30 sekund) dźwięk i obraz po interakcji użytkownika
obraz odtwarzany automatycznie, dźwięk po interakcji 10%
obraz rozwijany do pełnego ekranu po interakcji 50%
Emisja reklamy z dźwiękiem (maksymalny czas trwania dźwięku: 10 sekund, dźwięk nie może być zapętlony) dźwięk odtwarzany po interakcji użytkownika
Dopłata za zwiększoną wagę nośnika – za każdy dodatkowy 1% wagi 1%
Dodatkowy logotyp na kreacji – za każdy dodatkowy logotyp 15%