O projekcie
„Kobieta z charakterem” już trzeci raz gości na łamach serwisu kobieta.interia.pl
Najnowsza akcja content marketingowa Działu Projektów Specjalnych Interii promowała czekoladki marki Wawel: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Pomysł akcji polegał na utożsamieniu konsumenta z reklamowanym produktem poprzez wykazanie podobieństw cech osobowości z unikalnym smakiem czekoladek marki Wawel.
Charakter nadaje życiu smak” to kampania, która pomaga kobietom zauważyć pokrewność dusz i różnorodność charakterów ich najbliższych przyjaciółek. Idea budowania więzi między kobietami zachęca do refleksji nad życiowym znaczeniem pasji oraz dostrzeganiem niezwykłości otaczającego nas świata.
Akcja specjalna zawierała:
- 8 artykułów redakcyjnych nawiązujących do życia inspirujących kobiet.
- 3 infografiki, dzięki którym Użytkowniczki Interii mogły lepiej zrozumieć związek wyglądu zewnętrznego z cechami charakteru bliskich im osób; „Ile potraficie wyczytać z zachowania swojej przyjaciółki”, „Porównajcie swoje charaktery pisma” oraz „Ile zdradzają o Was części ciała?”.
- Materiał wideo, podczas którego psycholożka pomogła kobietom odnaleźć ich pasje.
Wszystkie materiały zostały opatrzone przekazem sprzedażowym Klienta, zrealizowanym na trzy różne sposoby:
- display wokół materiałów redakcyjnych: multiscreening, double-billbord i navibox
- odporny na ad-blocki nośnik redakcyjny, osadzony pośród treści artykułu: Content Box
- wyróżnienie i podlinkowanie 5 słów kluczowych w każdym arykule z przekierowaniem do strony Klienta.
Więcej informacji o produkcie i kampanii Klienta można znaleźć na Stronie Raportu Specjalnego „Charakter nadaje życiu smak” w serwisie kobieta.interia.pl.
Wasze,
Biuro Reklamy Interii