O projekcie

W grudniu 2018 r. Dział Projektów Specjalnych Interii zrealizował zintegrowaną akcje kontent-marketingową na rzecz Ambition – wiodącej marki przyborów kuchennych. Akcja przygotowana wspólnie z Redakcją renomowanego serwisu kulinarnego Smaker.pl, łączyła trzy formy komunikacji: poradniki video, świąteczny e-booku oraz konkurs z nagrodami. Osobowością akcji była Pani Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji programu

Dział Projektów Specjalnych Interii stworzył i zrealizował zintegrowaną akcję świąteczną na rzecz przyborów kuchennych Amition. Na miejsce akcji wybraliśmy społecznościowy serwis kulinarny Smaker.pl. W serwisie stworzona została redakcyjna sekcja specjalna pt. „Święta z Ambition” , która stanowiła centrum akcji. Sekcja redakcyjna zawierała:

  • rekomendowane przez Beatę Śniechowską przepisy na tradycyjne, świąteczne potrawy,
  • 8 przepisów video w formie poradnika, zrealizowanych przez Panią Śniechowską w kuchennym studio,
  • artykuły redakcyjne odnoszące się do prezentowanych przepisów
  • lerning: e-book kulinarny do pobrania
  • część aktywacyjna: konkurs pt. „Święta z Ambition”, zorganizowany dla użytkowników Interii. Na nagrody przeznaczyliśmy produkty firmy Ambition.

Autopromocję akcji wśród użytkowników Interii zrealizowaliśmy na nośnikach redakcyjnych i odsłonowych:

  • na Stronie Głównej Interii – w dedykowanym module”Autoplay”
  • na Stronie Głównej Interii – w module „Rekomendacje”
  • w serwisie Smaker.pl
  • na fanpage’ach serwisów Smaker.pl i Tipy.pl na Facebook’u

Przepisy zrealizowane na potrzeby akcji specjalnej przez Panią Beatę Śniechowską:

  • Ciasteczka korzenne
  • Śnieżny puch z mango i kokosem
  • Makowiec
  • Pierogi z kapustą i grzybami
  • Schab ze śliwką
  • Sernik na korzennym spodzie
  • Tatar ze śledzia
  • Zupa grzybowa

Zobacz materiały z akcji „Święta z ambicją”

Redakcyjna sekcja specjalna „Ambition” w serwisie Smaker.pl:

Strona z konkursem dla użytkowników „Święta z Ambition”:

Przykłady promocji przepisów na Stronie Głównej Interii, w module „Autoplay”:

Przykład promocji przepisu na Stronie Głównej Interii, na pierwszej pozycji w module „Rekomendacje”:

Przepisy zrealizowane przez Panią Beatę Śniechowską na potrzeby akcji:

Makowiec zawijany

Sernik bez pieczenia

Ekspresowe ciasteczka korzenne

Pierogi pieczone z farszem z kapusty i grzybów

Soczysty schab ze śliwką

Tradycyjna zupa grzybowa

Śnieżny puch – ciasto bez pieczenia

Tatar ze śledzia

 

Ciekawe? Zobacz pozostałe realizacje Działu Projektów Specjalnych Interii w dziale „Content Marketing”

Wasze,
Biuro Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl