O projekcie

W maju odbyła się akcja specjalna dla marki Mercedes, promująca produkt luksusowy jako element stylu życia.

Najnowsza realizacja Działu Projektów Specjalnych była częścią światowej kampanii najnowszego modelu Mercedesa CLS, pod hasłem „Risk an Affair”.

Realizacja obejmowała:

– 10 artykułów redakcyjnych w formie Raportu
– reportaż wideo z udziałem Michała Kędziory i samochodu Mercedes CLS
– sesję zdjęciową samochodu w stylu paparazzi
– kampanię na nośnikach odsłonowych

– promocję materiałów redakcyjnych na Stronie Głównej Interii

Autorom projektu zależało, aby podkreślić związek wzornictwa ze stylem. Akcję umiejscowiono w serwisie Menway.pl, tworząc specjalną sekcję o połączeniu stylów modowych i motoryzacyjnych.
Lekcji stylu udzielał Michał Kędziora, twórca bloga Mr Vintage i trendsetter mody męskiej, specjalizujący się w promocji produktów luksusowych.  Materiały uzupełnia inspirująca sesja zdjęciowa samochodu w stylu paparazzi, zrealizowana przez Marcina Nowakowskiego, doświadczonego fotografa motoryzacyjnego.

Zróżnicowanie materiałów przyniosło nadspodziewany efekt. Ponad 180 000 użytkowników zainspirowanych naszymi materiałami trafiło na strony akcji. To wielki sukces, który zawdzięczamy celnemu pomysłowi i niezawodnym użytkownikom Interii. – komentuje Aleksandra Żak z Działu Projektów Specjalnych Interii.

Wszystkie materiały redakcyjne zostały opatrzone wizerunkowymi nośnikami reklamowymi Mercedesa CLS.
Akcję przeprowadzono w dniach 25 marca – 15 maja 2018 r.

Więcej materiałów:

Zobacz  film reklamowy, przygotowany na potrzeby akcji:

Zobacz stronę akcji w serwisie Menway.pl >>

Zobacz sesję zdjęciową Mercedesa CLS >>

 

Ciekawe? Zobacz więcej niestandardowych realizacji Interii >>

 

Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl
tel. 48 (22) 595 16 00