Opis formy reklamowej

Reklama graficzna o standardowym wymiarze 300×250, ekspandowana do obszaru 900×500. Obszar po rozwinięciu składa się z 6 bloczków 300×250, z których może zawierać inny przekaz reklamowy lub bloczki mogą zostać połączone w jedną, duża kreację. Reklama najczęściej prezentowana jest w prawej szpacie strony WWW, tuż obok kontentu redakcyjnego.

Czas na Flip-Expand!

  • Nowa reklama ekspandowana z wymiaru podstawowego naviboxa 300×250 px do obszaru 900×500 px  (6 razy 300×250 px).
  • Nowatorsko zaprojektowany efekt rozwijania kreacji – flip-expand – zaciekawia i przyciąga uwagę odbiorcy.
  • Reklama po rozwinięciu podzielona jest na 6 klikalnych pól (o wymiarach 6x 300×250 każde). Każde z pól może reklamować osobny produkt lub wszystkie pola mogą zostać połączone w jedną kreację o wymiarach 900×500 px.
  • Proste wymogi techniczne i aktualizacja kreacji w czasie emisji.

Reklama 6w1 umożliwia:

  • Przedstawienie 6 cech produktu lub 6 różnych produktów na 1 nośniku.
  • Umieszczenie w 1 kreacji aż 6 różnych reklamowych filmów video. Video-ad w kreacji może mieć rozmiar 300×250 lub inny, będący wielokrotnością obszaru 300×250 px.

Szczegółowe warunki techniczne przygotowania kreacji znajdziesz w specyfikacji technicznej, do pobrania ze strony głównej serwisu.