O projekcie
W 2019 przeprowadziliśmy w Interii wszechstronną kampanię reklamującą cztery modele samochodów marki Mitsubishi pt. „Odległość nie ma znaczenia”
Celem działań było przybliżenie Użytkownikom korzyści wynikających z użytkowania pojazdów zaawansowanych technicznie oraz uświadomienie korzyści, wynikających z nowoczesnych technologii zastosowanych w samochodach Mitsubishi. Akcję opartą o materiały własne, zrealizowaliśmy w serwisach dopasowanych kontekstowo: MENWAY.interia.pl oraz MOTORYZACJA.interia.pl.
Materiały
Realizacja tam ambitnego zadania wymagała zastosowania kilku technik komunikacji marketingowej:
- 4 artykuły „People Story”, odnoszące się do przeżyć konkretnych osób związanych z codziennym użytkowaniem pojazdów i prezentujące reklamowane modele samochodów. Artykuły zostały opatrzone zdjęciami sesyjnymi z wykorzystaniem auta.
- 5 artykułów typu „Background”, poruszających szeroko tematy motoryzacyjne ciekawe dla naszych użytkowników. Artykuły zawierały lokowanie konkretnych modeli aut a także prezentowały ich najciekawsze funkcje.
- Realizacja 5 materiałów video z udziałem Juliusza Szalka, cenionego dziennikarza motoryzacyjnego, prezentujących w przystępny sposób filozofię marki i wyróżniki samochodów Mitsubishi.
- Realizacja odcinka programu motoryzacyjnego pt. „Odległość nie ma znaczenia”.
- Seria 5 artykułów sponsorowanych, skłaniających do zakupu samochodu marki Mitsubishi, poświęconych w całości historii marki i wybranym modelom samochodów.
- Infografika niosąca wiedzę o szczególnych cechach usługi Assistance zapewnianej przez Mitsubishi.
- Quiz PRAWDA-FAŁSZ, którego celem było przełamanie wśród Użytkowników stereotypowego myślenia, dotyczącego nowych, współczesnych aut.
- Akwizycja ruchu poprzez 2 NATIVE CPC, polegająca na publikacji materiałów tekstowych, których celem było skłonienie Użytkownika do odwiedzenia strony Reklamodawcy.
- Seria redakcyjnych artykułów motoryzacyjnych, odnoszących się bezpośrednio do zastosowanych rozwiązań technologicznych, użytkowania czy opłacalności zakupu samochodu.
Akcja reklamowa
Działania content-marketingowe zrealizowaliśmy na 32 różnych materiałach, stworzonych w całości na potrzeby Mitsubishi w Dziale Projektów Specjalnych Interii.
Wszystkie materiały objęte zostały akcją reklamową, zrealizowaną na Stronie Głównej Interii. Reklama miała na celu zapewnienie zakładanej oglądalności. Efekty przekroczyły oczekiwania. Materiały z akcji „Odległość nie ma znaczenia” cieszyły się ogromną popularności tak, że cel zasięgowy zrealizowaliśmy z dużym zapasem.
Wasze,
Biuro Reklamy Interii
Zobacz materiały z akcji: