O projekcie

W kwietniu 2019 r. promowaliśmy w Interii ORLEN Warsaw Marathon.

Hasło wydarzenia „Narodowe Święto Biegania” określiło cel kampanii: uczynienie biegania narodowym sportem Polaków. Interia objęła ORLEN Warsaw Marathon patronatem medialnym a dedykowany serwis tematyczny zapewnił użytkownikom bogatą relację z Wydarzenia. W biegu wzięli udział biegacze z Biura Reklamy. Reprezentacja Interia Runners Team biegła zarówno na dystansie 10 jak i 42 km. Dobiegliśmy do mety!

Do promocji Wydarzenia sportowego użyliśmy działań contentowych: utworzyliśmy raport specjalny w serwisie sport.interia.pl, zawierający:

  • 9 artykułów redakcyjnych z licznymi poradami dla początkujących biegaczy,
  • artykuły relacjonujące Wydarzenie,
  • serię poradniczych materiałów wideo oraz wywiadów z osobistościami ze świata sportu – 20 materiałów wideo.

W ramach działań patronackich wspieraliśmy Orlen Warsaw Marathon poprzez:

  • reklamę display na Stronie Głównej Portalu oraz w serwisach tematycznych Interii,
  • konkurs na na fanpage’u serwisu Sport.interia.pl (Facebook), w którym do wygrania były pakiety startowe na Bieg Oshee,
  • udział własnej ekipy Interia Runners Tema na dystansach: 10 i 42 km.

Cieszymy się, że wsparliśmy ważną akcję, dzięki której wzrasta popularność biegania wśród naszych rodaków.
Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę raportu specjalnego: https://sport.interia.pl/raporty/raport-orlen-warsaw-marathon/aktualnosci

Zobacz materiały z akcji:

Strona główna Raportu Specjalnego Orlen Warsaw Marathon w serwisie Sport.interia.pl:

Jeden z artykułów przygotowanych na potrzeby Akcji
Tu: promocja biegania w serwisie Kobieta.interia.pl

Przykład autopromocji Wydarzenia na nośnikach odsłonowych.
Tu: reklama w serwisie Menway.interia.pl

Autopromocja w social mediach Interii: przykładowy wpis na FB serwisu Sport.interia.pl

 

Wasze,
Biuro Reklamy Interii