O projekcie

Zimą 2018 roku wspieraliśmy markę Philips w działaniach marketingowych dotyczących domowych oczyszczaczy powietrza. Na potrzeby akcji użyliśmy najnowszego rozwiązania w dziedzinie targetowania reklam on-line: systemu InteriaAir.

Biuro Reklamy Interii zrealizowało akcję content marketingową o nazwie „Kolory powietrza” odnoszącej się do problemu niskiej jakości powietrza w naszych domach. Działania odwoływały się do ludzkiej potrzeby troski o zdrowie, co tworzyło idealny kontekst dla przedstawienia pro-zdrowotnych cech reklamowanego produktu. Nazwa akcji nawiązywała do kolorystycznych oznaczeń poziomów czystości powietrza na reklamowanym produkcie.

Na potrzeby akcji utworzyliśmy redakcyjny Raport Specjalny w najpopularniejszym w Polsce serwisie meteo: Pogoda.interia.pl.

Raport zawierał:

  • 8 artykułów redakcyjnych zwiększających świadomość wpływu smogu na zdrowie
  • 4 uzupełniające materiały wideo

Akcja „Kolory Powietrza” objęta została patronatem Redakcji Interii i szeroko wspierana artykułami publikowanymi w serwisach: Kobieta.interia.pl, MamDziecko.interia.pl oraz NoweTechnologie.interia.pl. Niezależnie od działań redakcyjnych, zrealizowaliśmy kampanię autopromocyjną na nośnikach odsłonowych.

Branding Raportu „Kolory powietrza”, czyli komunikację widoczną wokół artykułów, zrealizowaliśmy z zastosowaniem najnowszego rozwiązania reklamowego: InteriaAir.
Ten innowacyjny system targetowania umożliwia dostosowanie reklamy do zmiany jakości powietrza w danym miejscu. InteriaAir łaczy dane o występowaniu smogu z lokalizacją, dzięki czemu każdy odbiorca reklamy otrzymał komunikat dostosowany do stanu powietrza miejscu, gdzie aktualnie przebywał.

Zobacz materiały stworzone na potrzeby akcji „Kolory Powietrza” w Interii:

Brading Raportu Specjalnego z użyciem InteriaAir – reklama responsywna względem rzeczywistego stanu jakości powietrza.
Branding zawierał trzy wersje przekazu, dobierane przez system ItneriaAir odpowiednio do panujących w danym miejscu warunków: dobra średnia i zła jakość powietrza.

Materiały video:

 

Video: Wyzwania stojące przed rodzicami dzieci chorych na mukowiscydozę

Video: Ekologia zaczyna się w twoim domu
Video: Smogathon 2018

 

Wasze,
Biuro Reklamy Interii