O projekcie

Poszukiwacze kadrów: Interia promuje niezwykłe możliwości fotograficzne najnowszych modeli telefonów Huawei P30 PRO i P30 Lite.  

W czerwcu 2019 r. zrealizowaliśmy niestandardową akcję content-marketingową, która ukazała użytkownikom Interii niesamowite możliwości fotograficzne najnowszych modeli smartfonów marki Huawei: P30 PRO i P30 Lite. Działania przeprowadziliśmy na serwisach lifestylowych i technologicznych Interii, dzięki czemu nowe modele telefonów zaprezentowane zostały szerokiej grupie odbiorców zainteresowanie fotografią mobilną.

Akcja „Poszukiwacze kadrów z P30” opierała się na 9 tekstach redakcyjnych, opublikowanych w serwisach tematycznych Interii: Styl.pl, Menway.interia.pl oraz Tech.interia.pl. Artykuły zawierały praktyczne porady i wyjaśnienia, dotyczące techniki wykonywania zdjęć i kompozycji kadru. Centrum akcji stanowił redakcyjny Raport Specjalny zamieszczony w serwisie Styl.pl.

Wszystkie materiały zostały zilustrowane zdjęciami wysokiej jakości,  stanowiącymi dowód zaawansowanej technologii fotograficznej telefonów marki Huawei.
Do prezentacji cech telefonów Huawei użyliśmy:

  • artykułów redakcyjnych na temat sztuki fotografowania,
  • zdjęć przesuwanych „przed-po”, osadzonych w artykułach, które umożliwiły bezpośrednie i łatwe porównanie jakości zobrazowania fotografowanych obiektów w różnych warunkach,
  • infografiki edukacyjnej na temat techniki wykonywania zdjęć,
  • filmu video, nagranego reklamowanym urządzeniem.

Zobacz materiały z akcji:

Raport „Poszukiwacze kadrów z P30” w serwisie Styl.pl:

Artykuł zilustrowany zdjęciami wykonanymi reklamowanym smartfonem:

Infografika:

Materiał video:

 

Wasze,
Biuro Reklamy Interii