Czym jest Programmatic?

Programmatic to automatyzacja zakupu reklamy w internecie wspomagana technologiami, które dokonują zakupu odsłon, w czasie rzeczywistym. Kupujący (reklamodawca) może z bardzo dużą elastycznością wybierać, odsłony które chce kupić. Zastosowanie technologii umożliwia zaoszczędzenie czasu i zasobów koniecznych do realizacji emisji reklamy.

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Prosimy tylko o wiadomość na: bigdata@firma.interia.pl

 

 

Zalety automatyzacji zakupu.

Emisja spersonalizowanych reklam, nabywanych w czasie rzeczywistym, skierowanych do wyselekcjonowanej grupy odbiorców to tylko jedna z zalet programmatic. W praktyce dzięki oferowanej w pakiecie technologii, możliwe jest przeprowadzanie zarówno kampanii wizerunkowych na formatach rich mediowych, jak i działań performance dzięki możliwości zastosowaniu dynamicznej optymalizacji kampanii.

Dostępna powierzchnia.

Modelem zakupu typu programmatic objęta jest cała powierzchnia Grupy Interia.pl. Miejsce emisji zakupionych odsłon będzie realizowane w zależności od rodzaju ustalonej umowy. Każdy Reklamodawca ma możliwość wyboru najlepszej dla siebie strategii, począwszy od szerokiej emisji w całym portalu, przez pakiety tematyczne, kończąc na wybranej sekcji ulubionego serwisu.

Formaty reklamowe:

  1. Standard display:
  2. Video:
  3. Rich Media:
Nazwa Rozmiar Cechy
3D Box 300×250 HTML5, 3D Box, obrót w osi pionowej
3D Box Leader 750×200 HTML5, 3D Box, obrót w osi poziomej
AdTiles 300×250 → 300×1000 HTML5, Wideo autoplay, rozwinięcie po kliknięciu
Cascade 750×200 → 750×600 HTML5, Wideo autoplay, rozwinięcie po kliknięciu
Click to Fullscreen 300×250 HTML5, Rozwinięcie do pełnego ekranu, po kliknięciu, po najechaniu, wideo
300×600 HTML5, Rozwinięcie do pełnego ekranu, po kliknięciu, po najechaniu, wideo
750×200 HTML5, Rozwinięcie do pełnego ekranu, po kliknięciu, po najechaniu, wideo
Expandable 300×250 → 500×350 HTML5, Wideo autoplay, rozwinięcie po kliknięciu
  300×600 → 800×600 HTML5, Wideo autoplay, rozwinięcie po kliknięciu
Floor Ad 1280×70 → 980×400 HTML5, Wideo autoplay, rozwinięcie po kliknięciu
IAB Pushdown 750×200 → 750×400 HTML5, Rozwinięcie po kliknięciu, wypchnięcie, wideo
Roll for Video 300×250 HTML5, Autoplay, odliczanie po najechaniu, wideo
Standard 300×250 HTML5, Wideo
750×200 HTML5, Responsywna karuzela kreacji
Synchronized 750×200 HTML5, Double Billboard + Tapeta