Opis formy reklamowej
Reklama graficzna w formie animacji, wyświetlana ponad treścią strony WWW, w dowolnym jej miejscu. Maksymalny czas trwania: 15 sekund. Reklama musi mieć widoczny przycisk zamknięcia z symbolem „ZAMKNIJ X”. Warstwy przeźroczyste nie mogą być klikalne i o ile to możliwe powinny umożliwiać klikniecie w elementy znajdujące się pod warstwą przeźroczystą. Czcionka min 12 px, krzyżyk 14×14 px, na nieprzezroczystym tle, prawy górny róg kreacji, widoczny, działający na całej powierzchni.
Lokalizacja
Środek strony.
Zalety
Bardzo wysoka oglądalność i zwiększona atrakcyjność przekazu, ściąga uwagę i wymusza podjęcie akcji przez użytkownika, duża dowolność kształtu, świetnie nadaje się do prezentowania produktów i grafiki, przekierowuje po kliknięciu.
Warunki techniczne
Szczegółowe warunki techniczne przygotowania kreacji znajdziesz w specyfikacji.