O projekcie

Sen to 1/3 naszego życia. „Ważny jest sen” to hasło naszej pro-zdrowotnej akcji, która uświadamiała Polakom znaczenie wysypianie się.

Partnerem akcji była firma Lek-Am, wytwórca Melatoniny Lek-Am – naturalnego leku na zaburzenia rytmu snu.

Na miejsce akcji wybraliśmy serwis Kobieta.interia.pl, gdzie umieściliśmy Raport Specjalny pt. „Ważny jest sen”. Raport zawierał przygotowane przez Redakcję Interii materiały:

  • 12 artykułów redakcyjnych o tematyce snu, bezsenności i sposobów na lepsze wysypianie się,
  • wywiad video z autorytetem medycznym, Panem dr hab. n. med. Adamem Wichniakiem, specjalistą w dziedzinie medycyny snu,
  • infografikę pt. „Jak śpią Polacy?”, zwierającą informacje o stanie wysypiania się Polaków oraz prezentującą 8 prostych zasad na lepszy sen.

Wszystkie materiały związane z Raportem zostały otoczone wizerunkowymi nośnikami reklamowymi, promującymi produkt Melatonina Lek-Am.
Kreacje kierowały do strony wskazanej przez Partnera Raportu. Dodatkową promocję produktu zapewniała retargetowana kampania zasięgowa w Interii, zrealizowana na popularnym nośniku wizerunkowym (750×200). Kampania trafiała do użytkownków, którzy choć raz zetknęli się z dowolnym materiałem przygotowanym na potrzeby Raportu Specjalnego.

Raport „Ważny jest sen” intensywnie promowaliśmy w Interii, stosując najskuteczniejsze działania redakcyjne:

  • w module „Rekomendacje” na Stronie Głównej Interii, gdzie do promocji użyliśmy redakcyjnych bloczków tekstowo-graficznych,
  • na stronie głównej serwisu Kobieta.interia.pl, gdzie Redakcja zamieszczała odnośniki do wybranych artykułów z Raportu.

Przepisy na dobry sen zainteresowały niemal 300 000 użytkowników, którzy odwiedzili strony Raportu! Wywiad z naszym Ekspertem obejrzało niemal 350 000 osób. To sukces! Statystyki  pokazują, że dzięki celnej komunikacji trafiliśmy w sedno zainteresowań użytkowników – zdradza Aleksandra Żak z Działu Projektów Specjalnych Interii.

Więcej materiałów:

Raport Specjalny „Ważny jest sen” w serwisie Kobieta.interia.pl: >klik<

Wywiad z dr hab. n. med. Adamem Wichniakiem, specjalistą w dziedzinie medycyny snu:

Strona główna Raportu Specjalnego „Ważny jest sen” w serwisie Kobieta.interia.pl, z widocznym brandingiem graficznym Partnera:

Przykładowy artykuł redakcyjny Raportu z widocznym brandingiem graficznym Partnera:

Infografika „Jak śpią Polacy?” przygotowana na potrzeby akcji:

 

Ciekawe?
Zobacz więcej realizacji Działu Projektów Specjalnych Interii na stronach Biura Reklamy: >klik<

Wasze,
Biuro Reklamy Interii