O projekcie

Parówki z szynki i Hummus marki Sokołów w akcji content-marketingowej skierowanej do młodych kobiet i mężczyzn.

Jak skłonić niejadków do jedzenia parówek? Dlaczego warto jeść hummus i co możemy z niego przyrządzić? Odpowiedzi udzieliliśmy w ramach redakcyjnej akcji kontentowej pt.: „Z gruntu dobre”.
Partnerem akcji była firma Sokołów, producent wysokiej jakości parówek z szynki oraz nowości w ofercie – wegetariańskiego hummusu.

Realizacja

Akcja „Z gruntu dobre” obejmowała stworzenie kulinarnych artykułów i filmów i ich publikację w serwisach: KOBIETA.interia.pl, MENWAY.interia.pl praz SMAKER.pl.
Wszystkie materiały redakcyjne prezentowały zestaw przepisów i sposobów na kreatywne użycie reklamowanych produktów we własnej kuchni. Szczególny nacisk położyliśmy na żywienie dzieci: zaprezentowaliśmy zestaw pomysłowych przekąsek i śniadań dla najmłodszych z wykorzystaniem parówek i hummusu. Na wszystkie materiały udzieliliśmy gwarancji oglądalności, zrealizowanej w wyniku przemyślanej kampanii.

Reklama na rzecz Partnera Akcji

Każdy materiał redakcyjny akcji „Z gruntu dobre” został otoczony nośnikami reklamowymi klienta (m.in. multiscreening), które prezentowały oba reklamowane produkty. Zrealizowaliśmy również skuteczną promocję akcji, zapewniającą realizację celu zasięgowego ze sporym zapasem.

Artykuły, które przybliżały użytkownikom Interii produkty marki Sokołów:

Filmy zrealizowane na potrzeby Akcji:

Opisane działania przeprowadziliśmy we wrześniu 2018 r. Zakończyły się pełnym sukcesem, mierzonym ponadprzeciętnym zainteresowaniem Użytkowników i realizacją gwarancji oglądalności w 117%.

Wasze,
Biuro Reklamy Interii

Zobacz materiały z akcji: