O projekcie
W październiku 2018 roku w serwisie Mam Dziecko przeprowadziliśmy akcję content-marketingową pt. „Z miłości do maluszka”, skierowaną do młodych rodziców. Celem akcji było ukazanie najlepszych praktyk w zakresie pielęgnacji dziecka, dbałości o jego zdrowie oraz sposobów postępowania wypadkach zagrożenia życia. Partnerem akcji była marka Bella Happy Baby.
Dla świeżo upieczonych rodziców i dla tych, którzy rodzicami staną się już za chwilę, wszystko, co związane z niemowlakiem jest stresujące. Postanowiliśmy w Interii zaradzić tej sytuacji i pomóc młodym rodzicom przygotować się do nowej życiowej roli. Dlatego wraz z marką Bella Baby Happy i lekarzami pediatrami stworzyliśmy Raport Specjalny pt.: „Z miłości do maluszka”. Raport stanowił użyteczne źródło wiedzy dla tych, którzy z rodzicielstwem mierzą się pierwszy raz i zawierał:
  • 10 artykułów opracowanych przez Redakcję Interii we współpracy lekarzem pediatrą, na tematy związane z wczesną fazą rozwoju dziecka i sposobami jego prawidłowej pielęgnacji.
  • Film edukacyjny, dotyczący zagadnień najczęściej poruszanych przed rodziców podczas wizyty u pediatry.
  • Film instruktażowy, wyjaśniający krok-po-kroku sposób sporządzenia humorystycznego prezentu dla młodych rodziców: tortu pieluszkowego.
  • Infografiki, dotyczące sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia dziecka: „Pierwsza pomoc niemowlakowi” oraz „Pierwsza pomoc dziecku powyżej 1 roku życia”.
  • Infografika dla tych, którzy za chwilę staną się rodzicami, pt. „Poród pod kontrolą”, prezentowała listę wskazówek oraz niezbędnik Młodej Mamy podczas pobytu w szpitalu.
  • Konkurs fotograficzny z nagrodami pt „Bliskość”, który zachęcał użytkowników do dzielenia się zdjęciami obrazującymi sposoby spędzania czasu wolnego z dziećmi. Do wygrania były atrakcyjne nagrody: nawilżacze powietrza oraz zestawy produktów Bella Baby Happy.

Raport opublikowany był w serwisie parentingowym Mam Dziecko (mamdziecko.interia.pl). Wszystkie materiały Raportu otoczono brandingiem Bella Baby Happy, zrealizowanym na nośnikach łączonych: triple-billboard + tapeta. W samych artykułach w umieściliśmy Content Box, czyli dodatkową reklamę Klienta, odporną na systemy blokowania reklam.

Raport promowany był redakcyjnymi zajawkami tekstowo-graficznymi na Stronie Głównej Interii, w module „Rekomendacje”, w module „Video” oraz na Facebook’owych fanpage’ach Interii.

Zespół Biura Reklamy Interii
reklama@firma.interia.pl
tel. 48 (22) 595 16 00

Materiały:

Strona główna Raportu Specjalnego pt. „Z miłości do maluszka” w serwisie Mam Dziecko:

Film edukacyjny, dotyczący zagadnień najczęściej poruszanych przed rodziców podczas wizyty u pediatry:

 

Film instruktażowy, wyjaśniający krok-po-kroku sposób sporządzenia tortu pieluszkowego – prezentu dla młodych rodziców:

 

Przykład artykułu redakcyjnego z brandingiem Klienta oraz osadzoną pośród tekstu, odporną na ad-blocki reklamą Contenet Box:

Zestaw infografik stworzonych przez Jarosława Nobika z Działu Projektów Specjalnych Interii: