O projekcie

Działania content marketingowe Interii promowały perfumy wybranych marek, m.in. Mexx, David Beckham, Guess czy Katy Perry. Celem akcji było przekonanie odbiorców o tym, jak duże znaczenie ma zapach oraz jak wpływa on na nasz nastrój. Zapach powinien być dopasowany do charakteru człowieka, co umożliwił użytkownikom konfigurator produktów.

Kampanię rozpoczęliśmy w grudniu 2018 r., od stworzenia dwóch sekcji specjalnych w serwisach: Styl.pl oraz On.interia.pl (obecnie Menway.interia.pl). Dzięki artykułom redakcyjnym umieszczonym w tych sekcjach, nasi użytkownicy mieli dostęp do licznych porad i wskazówek dotyczących perfum czy wyboru idealnego zapachu dla siebie. Akcję uzupełniały materiały publicystyczne i poradnicze, m.in.: sonda uliczna „Jak pachnie miłość?”, którą emitowaliśmy w okresie walentynek oraz wideo poradnicze „Jak zapakować perfumy?”, udostępnione w czasie świąt Bożego Narodzenia.

Skuteczną promocję zapachów zapewniły:

  • wizerunkowy branding, kierujący do strony drogerii bądź sklepu
  • obrotowy Box Half Page 3D z komunikatem sprzedażowym: kliknięcie w tę reklamę przenosi użytkownika prosto do sklepu on-line,
  • interakcja z odbiorcą z pomocą bota osadzonego na stronie akcji specjalnej,
  • artykuły redakcyjne dotyczące zapachów, np. „Damskie perfumy męskim nosem”,

Doskonale zdajemy sobie sprawę z potęgi social media, dlatego zapewniliśmy naszemu Klientowi dotarcie do odbiorców na Facebook’u:

  • utworzyliśmy stronę na Facebooku – „Zapachove – Doradca zapachu”
  • przeprowadziliśmy konkurs, w którym wyłoniliśmy 50 ambasadorek marki. Laureatki testowały poszczególne zapachy i dzieliły się swoją opinią w mediach społecznościowych.

Kampania dobiegła końca. Działania content marketingowe zawierające wartościową treść cieszą nas najbardziej. Czujecie? Tak pachnie satysfakcja!

Zobacz materiały z akcji:

Sekcje specjalne w serwisach: Styl.pl oraz On.interia.pl

Automatyczny Doradca Zapachu:

Przykładowy artykuł redakcyjny przygotowany na potrzeby akcji, wraz z brandingiem Klienta:

Sondy uliczne:

Strona „Doradca zapachu” na Facebook’u:

 

Wasze,
Biuro Reklamy Interii