INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 

IN-STREAM VIDEOAD

Opis formy reklamowej
Forma reklamy umożliwiająca emisję filmu reklamowego przed redakcyjnym materiałem video w oknie odtwarzacza multimedialnego. W zależności od szybkości łącza użytkownika spot reklamowy wyświetlany jest w trzech różnych jakościach strumienia wideo umożliwiając płynne odtwarzanie filmu. INTERIA.PL w ramach kampanii adaptuje dostarczony materiał źródłowy na potrzeby emisji w Internecie. Maksymalny czas trwania telewizyjnego spotu reklamowego wynosi 30 sekund. Spot telewizyjny jest aktywną formą reklamową (tzn. kieruje do stron Klienta).
Lokalizacja
Okno relacji video.
Zalety
100% oglądalności i wysoka atrakcyjność przekazu, świetnie nadaje się do prezentowania animacji i spotów, przekierowuje po kliknięciu na box, gwarantuje długi kontakt z użytkownikiem.

 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.