INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 

MAILING REKLAMOWY

Opis formy reklamowej
Dotyczy użytkowników serwisów pocztowych Poczta.fm oraz Poczta.interia.pl. Dostępne formy mailingu to przesyłka (list) na konta użytkowników serwisu bezpłatnych kont pocztowych lub stopka reklamowa, która doklejana jest do korespondencji wychodzącej i przychodzącej. INTERIA.PL oferuje możliwość określenia adresatów korespondencji. Usługa ta dotyczy wielu kategorii np. wieku, płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań, wykształcenia itp. Reklamodawca uzyskuje w ten sposób pełny obraz wybranej grupy docelowej, do której został skierowany przekaz reklamowy. Możliwy jest także mailling zawierający załącznik w postaci oferty lub dodatkowej informacji na temat Reklamodawcy.
Lokalizacja
Mailing reklamowy
Zalety
Możliwość precyzyjnego dotarcia do klienta, wysoka skuteczność, nadaje się do prezentowania dużych ilości treści i grafiki, przekierowuje po kliknięciu.

 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.