INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 
PRODUKTY REKLAMOWE

Zapraszamy do korzystania ze standardowych form reklamy dostarczanych przez Portal INTERIA.PL Usługi reklamowe świadczone są zgodnie z "Regulaminem świadczenia usług reklamowych INTERIA.PL".

Wyjątki z regulaminu:

Wartość zamówienia nie może być niższa niż 1 000 zł netto (po rabatach). Wyjątek stanowi kampania In-Stream VideoAd gdzie minimalna wartość zamówienia nie może być niższa niż 5000 zł netto (po rabatach).

INTERIA.PL zastrzega sobie prawo odmowy emisji reklam, których wyświetlenie jest niemożliwe bez instalacji dodatkowego oprogramowania w przeglądarce.

Reklamy wykonane w technologii Rich Media, Flash, wymagają dostarczenia ich odpowiednika w formie pliku *.gif.

W ramach standardowych produktów reklamowych proponujemy także usługi dodatkowe:

KRYTERIADOPŁATA
do cen bazowych 1)
Emisja reklamy w określonej sekwencji 2)+ 10%
Emisja reklamy wyłącznie dla użytkowników wybranej przeglądarki internetowej+ 10%
Emisja reklamy wyłącznie dla użytkowników wybranego systemu operacyjnego+ 10%
Emisja wyłącznie w określonych godzinach+ 10%
Dopłata za zwiększoną wagę nośnika - za każde dodatkowe 10 kB3)+ 10%
Ograniczenie liczby odsłon reklamy na użytkownika (capping)
(nie dotyczy form reklamowych, dla których ograniczenie ilości odsłon do unikalnego użytkownika jest obligatoryjne)
+ 15%
Emisja wyłącznie w określonej części serwisu+ 30%
Emisja wyłącznie w określonych województwach+ 30%
Emisja reklamy z dźwiękiem 4)
(maksymalny czas trwania dźwięku: 10 sekund, dźwięk nie może być zapętlony)
+ 30%
Emisja wyłącznie w określonych miastach+ 50%


1) Ceny bazowe - ceny wymienione w tabelach: 2, 9 i 10.
2) Możliwość emisji maksymalnie 5 kreacji w odpowiedniej sekwencji np. A,B,C,D,E,A,B,C,D,E... lub A,B,C,D,E,E,E,E,E,E...
3) Interia.pl zastrzega prawo do określenia maksymalnej wagi nośnika.
4) Nie dotyczy Toplayera, w którym dźwięk może trwać do 30 sekund

Modele emisji:
Run-On-SiteEmisja reklamy na losowo wybranych stronach portalu INTERIA.PL, na których dana forma reklamowa jest dostępna.
Reklamy łączoneJednoczesna emisja dwóch form reklamowych. Możliwe jest łączenie następujących form:
- Billboard + Toplayer/Brandmark, Double Billboard + Toplayer/Brandmark
- Billboard + Navibox*, Double Billboard + Navibox*
- Navibox + Toplayer*
Cena równa się sumie cen formy droższej oraz 25% ceny tańszej formy reklamowej.
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.