INTERIA.PL

reklama.interia.pl

 
REKLAMA KONTEKSTOWA

AdSearchReklama kontekstowa emitowana jest na stronach korespondujących tematycznie z reklamą, dzięki czemu reklamodawcy mają pewność, że trafią z komunikatem do osób rzeczywiście zainteresowanych ich ofertą.Ze względu na nieinwazyjny charakter cieszy się bardzo dobrym odbiorem wśród internatów. Doskonale sprawdza się przy realizacji kampanii: brandingowych, zasięgowych, direct responds.
W systemie Adsearch, poza tekstową reklamą kontekstową, wyświetlaną w postaci linku pod artykułem, oferujemy 2 formaty reklamy intekstowej. Reklama intekstowa jest formą reklamy kontekstowej i polega ona na wyróżnieniu w tekście słów, poprzez podkreślenie ich przerywaną lub podwójną kreską dla odróżnienia od standardowego linku. Po najechaniu kursorem myszy na podkreślone słowo, zostaje aktywowany i wyświetlony boks (zawartość tekstowa, tekstowo-graficzna). Kliknięcie w boks przenosi użytkownika na reklamowaną stronę.

Zalety reklamy kontekstowej:
  • Nieinwazyjne, dobrze akceptowane przez Internautów formy reklam
  • Stały dostęp do statystyk kampanii oraz mozliwość jej edycji w dowolnej chwili
  • Złożone mechanizmy analizujące treści stron i listy słów kluczowych gwarantujące umieszczenie reklamy we właściwym kontekście
  • Mechanizmy zabezpieczające przed wyświetlaniem reklamy w niewłaściwym kontekście
  • Możliwość kierowania reklamy na kategorie tematyczne oraz konkretne strony WWW
  • Możliwość geotargetowania kampanii bez dodatkowych opłat
  • Opieka konsultantów przy tworzeniu i optymalizacji kampanii

Zobacz jak to działa

Formy reklamowe

Sam zdecyduj jaką wersję boksu wybierasz: AdText

Limity znaków dla tekstów reklamowych:

  • Tytuł do 25 znaków
  • Opis 70 znaków
  • Opis linku max. 60 znaków
  • Adres docelowy max. 1024 znaki
AdLogo

Tekst zgodny ze specyfikacją AdText

Specyfikacja elementu graficznego:
  • Rozmiar elementu graficznego:
    200x50 px/240x120 px/125x125 px/140x120 px
  • Maksymalna waga elementu graficznego: 65kb
  • Dopuszczalny format pliku graficznego:
    jpg, png, tif, gif
AdAvatar

Tekst zgodny ze specyfikacją AdText

Specyfikacja elementu graficznego:
  • Rozmiar elementu graficznego 72x60 px
  • Maksymalna waga elementu graficznego 65kb
  • Dopuszczalny format pliku graficznego:
    jpg, png, tif, gif
AdLink
AdLink
AdImage
AdImage


Oferta:

Oferujemy dwa modele sprzedaży reklamy intekstowej:
  • Pakiet - Kampania obsługiwana samodzielnie przez Klienta
    Klient zamawia dostęp do konta, wykupuje pulę środków na kampanię (budżet). Samodzielnie tworzy teksty reklamowe i listę słów kluczowych oraz optymalizuje kampanie przez cały czas jej trwania.
  • Kampania All inclusive - Kampania obsługiwana przez Specjalistów INTERIA.PL
    Klient zleca realizację kampanii, kupuje pakiet Kliknięć przy stałej, wycenionej indywidualnie stawce za kliknięcie. Specjaliści INTERIA.PL tworzą strategię kampanii, teksty reklamowe, listy słów kluczowych oraz optymalizując kampanię przez cały czas jej trwania.
 
 
Copyright © 1999-2017 INTERIA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Polityka Cookies.