Rusza sprzedaż reklam w nowym serwisie sportowym Eurosportu i Interii

W połowie listopada zadebiutował nowy serwis sportowy tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii. Eurosport.interia.pl to obecnie jeden z największych portali o tematyce sportowej w Polsce. Debiutowi serwisu towarzyszyła zmiana strony głównej Interii, zapewniająca łatwiejszy dostęp do materiałów sportowych. Właśnie została uruchomiona także sprzedaż reklam w serwisie.

Strona Eurosport.interia.pl stworzona została z myślą o polskich kibicach – czytelnikach portalu Interia oraz widzach Eurosportu, najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce. Serwis tworzony jest przez połączone redakcje obu partnerów i zawiera artykuły, analizy, wywiady oraz relacje na żywo. Filarem portalu są treści wideo pochodzące z anteny oraz produkowane lokalnie lub centralnie przez Eurosport. Kibice znajdą wśród nich skróty z najważniejszych wydarzeń transmitowanych przez Eurosport, rozmowy z ekspertami i sportowcami, materiały redakcyjne, a także kontent tworzony wokół igrzysk olimpijskich. Portal będzie stale rozwijany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich fanów sportu w Polsce.

– Siła kontentu sportowego jest niezwykła. Jest to widoczne szczególnie w przypadku treści wideo, które docierają codziennie do milionów widzów za pośrednictwem różnych ekranów. Eurosport to marka doceniana przez kibiców za najwyższą jakość i profesjonalizm, dlatego jestem przekonana, że nasze materiały digital będą stanowić wyjątkową wartość dla reklamodawców – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce, do którego należy Eurosport.

Od dzisiaj marketerzy mają możliwość zakupu reklam i sponsoringu serwisu. Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu. Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia. Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych i unikatowych sprzedażowych ofert crossmediowych.

Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom możliwość reklamy wideo przy najważniejszych wydarzeniach sportowych, którymi dysponuje Eurosport. Jestem przekonany, że serwis Eurosport.interia.pl będzie istotnym elementem kampanii zasięgowych realizowanych w Ipli, a także uzupełnieniem kampanii telewizyjnych realizowanych w kanałach Eurosport i Polsat Sport. Sprzedaż reklam video w nowo powstałym serwisie jest naturalnym rozszerzeniem naszej wieloletniej współpracy z kanałami Eurosport  – dodał Stanisław Janowski, Managing Director Polsat Media.

W serwisie Eurosport.interia.pl oferujemy oczywiście kampanie displayowe, zarówno w modelu sprzedaży tradycyjnej, jak i programatycznej. To nie wyczerpuje naszej oferty, bo umożliwiamy również sponsoring całych sekcji oraz rozbudowane akcje content-marketingowe, wykorzystujące unikalne kompetencje połączonych redakcji sportowych Grupy Interia i Eurosport. Docelowo chcielibyśmy zaproponować rynkowi szersze akcje crossmediowe, dedykowane poszczególnym dyscyplinom lub konkretnym wydarzeniom sportowym. Cieszy nas również udział Polsat Media w tym projekcie. Razem tworzymy unikatowy w skali kraju mariaż oferty internetowej, w której każda ze stron to najlepsi fachowcy w swoich dziedzinach – powiedział Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego w Grupie Interia.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, a przygotowaniem do tej imprezy zawody Pucharu Świata m.in. w skokach narciarskich, biathlonie, biegach narciarskich, czy narciarstwie alpejskim. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

***

*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku

Write a Comment