Ruszył portal Nieruchomosci.interia.pl – wspólny projekt Interii i WHIZZ

Grupa Interia we współpracy z WHIZZ S.A. – wydawcą serwisu pukpuk.pl – stworzyła Nieruchomosci.interia.pl, jeden z największych polskich serwisów poświęconych tematyce nieruchomości.

Nieruchomosci.interia.pl oferuje dostęp do najlepszych ofert mieszkań z rynku pierwotnego – w całej Polsce. Serwis zawiera również przydatne i cenne porady dla zainteresowanych kupnem nowego mieszkania, jego finansowaniem, wyposażeniem, wykończeniem. Za aspekt merytoryczny odpowiadają eksperci pukpuk.pl, od lat związani z branżą nieruchomości.

Połączenie brandu pukpuk.pl, zawierającego najlepsze oferty deweloperów i wartościowe, a przede wszystkim ciekawe treści redakcyjne, z potencjałem Interii, najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, daje ogromne możliwości rozwoju. Pierwsze dni funkcjonowania serwisu przynoszą bardzo satysfakcjonujące statystyki. To utwierdza nas w przekonaniu, że nasz pomysł na zupełnie nową jakość prezentowania nieruchomości, jest strzałem w dziesiątkę – mówi Jarosław Matusiak, prezes WHIZZ S.A.

Rozpoczęcie współpracy między Grupą Interia a firmą WHIZZ S.A jest dużym sukcesem dla każdej ze stron. Interia zyskuje bardzo szeroką ofertę nieruchomości oraz materiały redakcyjne i wideo z obszaru nieruchomości. Są to bardzo atrakcyjne dla naszych użytkowników treści, które będziemy prezentować im w różnych miejscach portalu. Firmie WHIZZ S.A. współpraca z Grupą Interia, czyli jednym z wiodących mediów internetowych w Polsce, daje możliwość dotarcia do bardzo dużej liczby użytkowników w doskonałym kontekście redakcyjnym – mówi Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego Grupy Interia.

Uruchomiony właśnie serwis wyróżnia nowatorski sposób prezentacji ofert i informacji o nieruchomościach. Bazę ofert w Nieruchomosci.interia.pl tworzą nie pojedyncze mieszkania, ale całe inwestycje. Dzięki temu użytkownicy szukający mieszkań nie muszą tracić czasu na przeglądanie setek lokali i rzutów mieszkań. Najważniejsze informacje podawane są w atrakcyjnej i skondensowanej formie, m.in za pomocą krótkich filmów wideo. To zupełnie nowa jakość w porównaniu do funkcjonujących na rynku witryn z branży nieruchomości.

Selekcjonowanie treści przez ekspertów pukpuk.pl dotyczy również prezentowanych informacji i newsów poświęconych tematyce nieruchomości. Zamiast trudnego, branżowego lub prawniczego języka wiadomości prezentowane są w sposób użyteczny, zrozumiały dla każdego, kto szuka nowego mieszkania. – Dajemy praktyczne wskazówki, które stanowią podstawę przygotowania się do poszczególnych etapów zakupu. Dzięki temu klient ma pewność, że nie zostanie zaskoczony, oszukany i nie straci na zakupie – dodaje Edyta Koczwara, brand manager WHIZZ.

Grupa Interia część międzynarodowego holdingu medialnego Bauer Media Group jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Należący do spółki portal internetowy www.interia.pl udostępnia indywidualnym użytkownikom internetu bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. Spółka oferuje również szeroki wachlarz technologii dla biznesu, które powstają na bazie najnowocześniejszych rozwiązań i dogłębnej wiedzy na temat rynku internetowego w Polsce. Według Badania Gemius/PBI w listopadzie br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,2 mln realnych użytkowników i 1,32 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,5 mln użytkowników i 775,7  mln odsłon.

Wydawcą serwisu pukpuk.pl jest WHIZZ S.A dynamicznie rozwijająca się polska firma na rynku mediów, reklamy, PR i nowych technologii. W swoim portfolio ma współpracę m.in. z Murapol S.A., liderem rynku deweloperskiego w Polsce. WHIZZ jest także wydawcą dziennika „Sport” wydawanego nieprzerwanie od 73 lat.

Write a Comment