Wyprzedziliśmy Onet, Gazetę, Facebook, Google oraz wielu innych!

W dorocznym, czternastym już raporcie „Biura Reklamy”, przygotowanym przez redakcję magazynu „Media&Marketing Polska”, Biuro Reklamy Grupy Interia zajęło trzecie miejsce w klasyfikacji ogólnej i pierwsze (obok WP) wśród portali.

Gratuluję! Dobra robota! Zajęliśmy pierwsze miejsce wśród portali ex aequo z WP, notując jedną z najwyższych (jeśli nie najwyższą) poprawę notowań w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to, że w oczach rynku już teraz działamy dobrze – a co dla nas najważniejsze, mamy świadomość, gdzie są jeszcze braki i wyzwania oraz że mamy plan, jak się za nie zabrać. Powinno być tylko lepiej – powiedział Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.

Tegoroczna edycja przyniosła dla naszego biura reklamy wiele miłych niespodzianek. Dzięki ciężkiej i konsekwentnej pracy udało się poprawić oceny, jakie uzyskaliśmy od naszych klientów w pięciu z sześciu kategorii. Największy postęp zanotowaliśmy w kategorii „Szybko i wyczerpująco odpowiadają na brief” oraz „Są otwarci na negocjacje cenowe” i „Mam do nich zaufanie, dają mi poczucie bezpieczeństwa”. Jako biuro zostaliśmy sklasyfikowani na pierwszym miejscu razem z biurem WP, wśród konkurencji portalowej. W klasyfikacji ogólnej zajęliśmy trzecie miejsce, wyprzedzając Onet, Gazetę, Facebook i Google. Przegraliśmy jedynie z małymi podmiotami Sarigato/Sataku oraz Mediafarm, które ze swojej natury mogą być zdecydowanie bardziej elastyczne – mówi Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego Interii. – Jest mi niezmiernie miło pogratulować całemu zespołowi handlowemu tak dobrego wyniku i jestem przekonany, że nie poprzestaniemy na tym.

Raport „Biura Reklamy 2017” został przygotowany przez redakcję „Media&Marketing Polska” wraz z instytutem badawczym Kantar Millward Brown. Badanie przeprowadzono w dniach 5-12 października 2017 r. Pracę biur oceniali specjaliści wytypowani przez domy mediowe – osoby, które bezpośrednio współpracują z biurami reklamy.

Write a Comment