W Interii reklamy dostosują się do pogody InteriaAir i InteriaMeteo to nowatorskie rozwiązania targetowania reklam odsłonowych, które sprawiają, że kreacje display w portalu Interia.pl reagują na warunki otoczenia użytkownika. Nowe funkcjonalności korzystają z danych największego w Polsce serwisu pogodowego Pogoda.interia.pl. W Interia.pl wdrożono właśnie pierwszy w kraju automatyczny system responsywności reklam względem lokalnych warunków otoczenia […]
Aktualności




Biuro Reklamy Grupy Interia.pl, pod kierownictwem Roberta Biegaja zostało ponownie docenione w najnowszej edycji Raportu Biura Reklamy 2018, przygotowanego przez Media&Marketing Polska. Na wyróżnienie w kategorii Najlepsze Biuro Reklamy Internetowej zapracowała satysfakcja, jaką ze współpracy ze specjalistami biura reklamowego Interii czerpią jego kontrahenci. Partnerzy docenili przede wszystkim wysoką jakość obsługi, czyli szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na briefy. […]
Nowe nagłówki serwisów już w Interii! Serwis Muzyka jako pierwszy otrzymał zmodernizowane menu i nowy układ reklam. Rozpoczęliśmy prace modernizacyjne serwisów w Interii. Zmianami objęta jest najważniejsza, nagłówkowa cześć strony: menu nawigacyjne i sloty reklamowe. Celem prac jest jest zwiększenie użyteczności serwisów i optymalizacja widoczności reklam, w tym najpopularniejszego slotu wizerunkowego w Portalu. W tym […]
Serwisy muzyczne należące do Grupy Interia.pl umacniają pozycję lidera w swoim segmencie. W lipcu korzystało z nich 5,04 mln. realnych użytkowników. Lato to czas urlopów, wyjazdów, wypoczynku. Wszystko wskazuje na to, że Polakom w wakacyjnym relaksie często towarzyszą serwisy muzyczne Grupy Interia. Jak wynika z badania Gemius/PBI za lipiec 2018, Grupa Interia.pl umocniła swoją pozycję […]
Należący do Interii serwis wnętrzarski Deccoria.pl przeszedł metamorfozę – odświeżonej szacie graficznej towarzyszą nowe, przyjazne użytkownikowi funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji profili i zakładania kont firmowych. Deccoria odwiedzana jest przez miłośników pięknych wnętrz i ogrodów oraz tych, którzy są właśnie na etapie urządzania swoich czterech kątów. Interia uruchomiła nową wersję serwisu, inspirowaną uwagami i propozycjami użytkowników. Zmiany dedykowane reklamodawcom: […]
Wakacyjna promocja w AdSearch: PODWAJAMY BONUSY! Biuro Reklamy Interii wspiera wakacyjne plany reklamowe Klientów AdSearch. Każdy, kto do 30 września 2018 r. zasili konto reklamowe w systemie AdSearch, otrzyma podwójny bonus kwotowy do wykorzystania na swoje kampanie. Bonusy aż do 50% budżetu reklamowego! O promocję pytajcie w Biurze Reklamy Interii: reklama@firma.interia.pl Adsearch – system […]
Na Stronie Głównej Interii pojawił się Content Tool. Content Tool to nowy bloczek reklamowy na Stronie Głównej Interii. Składa się z trzech natywnych modułów reklamowych o uniwersalnym zastosowaniu. Najnowsze rozwiązanie reklamowe na Stronie Głównej Interii służy promocji sekcji specjalnych, artykułów i multimedialnych materiałów sponsorowanych. Nowy bloczek łączy cechy reklamy i działań redakcyjnych. Narzędzie umożliwia emisję […]
25 czerwca rusza kampania „Interia Pogoda – sprawdza się!”. Reklamy ulubionego serwisu pogodowego użytkowników polskich portali pojawią się w telewizji, kinach, radiu, prasie i online. Nowa kampania reklamowa serwisu Pogoda nie tylko zachęca do sprawdzania prognozy w Interii, ale w przystępny, intrygujący sposób przedstawia ciekawostki meteorologiczne. Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu […]
Należący do Interii serwis Smaker utrzymuje pierwszą pozycję wśród serwisów kategorii Kuchnia, gotowanie od sierpnia 2017 r. – w maju br. odwiedziło go ponad 3,5 mln użytkowników sieci. Według badania Gemius/PBI w kategorii Kuchnia, gotowanie Grupa Interia dominuje na rynku, z wynikiem 3,7 mln RU w maju 2018. Największa w tym zasługa serwisu Smaker, […]
Należący do Interii serwis Smaker jest liderem kategorii Kuchnia, gotowanie i bije kolejne rekordy – w marcu br. odwiedziło go ponad 4,5 mln użytkowników sieci. Według badania Gemius/PBI w kategorii Kuchnia, gotowanie Grupa Interia dominuje na rynku, z wynikiem 4,9 mln RU w marcu 2018. Największa w tym zasługa serwisu Smaker, który łączy funkcję społecznościową i poradnikową – użytkownicy […]